Kevés szó esik a nők és férfiak testi adottságainak különbségeiről és eltérő igényeiről, miközben az életkörülmények, a nemspecifikus szerepek, egyedi testi jellemzők – például a női ciklus – más-más igényeket szülnek.
A dm ezen szeretett volna változtatni, amikor a női egészség témáját zászlajára tűzte, és az egészségtudatosságot komplexen, a testi, szellemi és lelki aspektusokat együtt igyekezett a középpontba állítani. A drogéria szeretne új impulzusokat adni az egészséges életmódhoz, segítséget nyújtani, felkarolni a tabutémákat, és felhívni a figyelmet az új trendekre. Májusban elindítottak egy egészségkamion roadshow-t is, amellyel üzleteiknél is lehet találkozni.
A dm mindig is figyelt arra, hogy társadalmi ügyekben is aktívan részt vegyen, ezért a 30. jubileum alkalmából 30 millió forintos keretösszegű pályázatot írnak ki civil szervezetek számára szintén a női egészség támogatásának témakörében, fókuszálva a testi, lelki egészségre, valamint a közösségek és az altruista cselekedetek erejére. A pályázat szakmai lebonyolításában a Civil Impact Nonprofit Kft. segíti a munkát. Az egyes kategóriák nyertes projektjeinek kiválasztásához szakértő zsűrit kértek fel, akik a lebonyolító és a pályázatot kiíró dm-mel közösen döntenek majd. A lelki egészség témakörében Al Ghaoui Hesna, riporter, író segíti a munkát, a testi egészséget célzó projektek felelőse Kádár-Papp Nóra, a Gyerünk, anyukám! mozgalom alapítója, míg a közösségépítést középpontba helyező kezdeményezések értékelését Vecsei H. Miklós színész, a POKET-közösség alapítója vállalta.