Light

Ez milyen reklám?

Oké, a japánok elég meghökkentőek...

Japántól sok mindent kapott már a világ: évtizedekkel ezelőtt a tamagocsi-láz borította be a bolygót, aztán jöttek sorra az anime sorozatok, és ezekkel párhuzamosan a videojátékok új korszaka is.

Annak ellenére, hogy az egyik legfegyelmezettebb nemzetről, valamint évezredes hagyományokra épülő országról van szó, az extrém csomagolás szinte alapvető formája hirdetéseiknek, és számtalan vetélkedőjük is valahol a józan ész határán mozog.

A szigetország egyik legnépszerűbb hajápolási termékcsaládja (konkrétan egyszerűsítsük a dolgot, hajzseléi) a Mandom kozmetikai cég Gatsby névre hallgató készítményei.

Ezeket nem egyszerűen parlagon hagyva árulják, hanem komoly, videókkal is megspékelt leírásokat készítenek a zselékhez, hogy miként tudnak trendik maradni segítségükkel a legjobb partiarcok.

Most a leírást egy picit hagynánk, inkább következzék az a reklám, amely miatt ismét észveszejtőnek aposztrofáltuk a japánokat, és amelyben a hajkondicionálók új lehetőségei nyílnak meg előttünk.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik