Light

Árnyharcosok

Gésák, szamurájok, szumóbirkózók egymás ellen.

Japán legnépszerűbb sörmárkája, a Sapporo Kanada három nagyvárosában (Vancouver, Toronto és Montreal) szórakoztatja a nagyérdeműt egy az Xbox 360 Kinectre kifejlesztett alkalmazással.

A szoftver lényege, hogy a játékkonzol mozgásrendszerének segítségével a résztvevők árnyjátékharcosként jelenhetnek meg egy hatalmas kivetítő felületén. Az urak szamurájok és szumóbirkózók bőrébe bújhatnak, míg a hölgyek gésaként oszthatják virtuálisan a pofonokat egymásnak.

A Sapporo egész nyáron át tartó árnyékrendezvényének ötletét a világ egyik legnagyobb reklámügynöksége, a Dentsu dolgozta ki, amely tavaly szintén a japán sörgyártónak már összehozott egy látványos, hagyományokra építő hirdetést.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.