Light

Fellibbenti a miniszoknyát

Életszerű szituáció.

Igaz, már két cikkben is említést tettünk az adidas adiZero névre hallgató, ultrakönnyű futócipőjéről, illetve annak kampányairól, de mivel már egyik videó sem elérhető, ellenben új reklám készült, itt az ideje újra szólni a topán kapcsán.

Egyébként sem bővelkedünk a japán marketingfogásokban, mondjuk ki kerek perec: a távol-keleti országhoz fűződő felvételek nem ennek a rovatnak a gyakori vendégei.

Nem akarunk sértőek lenni, de azt kapjuk, amire számítunk; azaz egy jó adag sztereotip idétlenséget. A laborban kockafejek tesztelik abszolút hihető élethelyzetben a lábbelit, akik valószínűleg nem gyakran jutnak a női nem képviselőinek közelébe.

Ezért most visszavágnak, de keményen ám, ugyanis az adiZerót viselve olyan szélsebesen leszünk képesek a csajszik mellett elrohanni, hogy még a bugyikájuk is kivillan! Ööö…

Ahogy egy hozzászóló találóan megjegyezte, a szpottól annyira, de annyira ellenállhatatlan késztetést érez az ember fia, hogy egy üzletbe rohanjon, megvásárolja a terméket, és azonnal kipróbálja ugyanezt, hogy az már kibírhatatlan!

Ajánlott videó

Olvasói sztorik