Az ár világrekordot jelent a Ferrari 250 LM típusú autók esetében.
A piros versenyautó számos futamon vett részt a maga idejében. Az egyiket – ráadásul nem is akármelyiket: kategóriájának daytonai 24 órás versenyét 1968-ban – meg is nyerte az ajtaján és a motorháztetején a 34-es számot viselő jármű, amelynek legutóbbi gazdája egy japán gyűjtő volt.
A csaknem ötvenéves modell volt a fénypontja a Sotheby’s és az RM Auctions közös árverésének, amelynek katalógusában 31 autó és hét motorkerékpár szerepelt. Az érdeklődők Rolls-Royce, Aston Martin, Toyota, Maserati és Pegaso márkájú járművekre is licitálhattak.
Egy art deco stílusú Talbot-Lago T150-C SS Teardrop Cabriolet 1938-ból 7,1 millió dollárért cserélt gazdát. A vanília színű, restaurált ritkaság karosszériája Figoni és Falaschi munkája, az autó pedig fajtájának utolsó olyan példánya, amelyben az alváztól a motoron át a karosszériáig minden eredeti.
Tetemes összeget – 7,04 millió dollárt – fizettek egy ezüst színű, Bertone-karosszériás 250 GT SWT Ferrariért is 1959-ből, míg egy 1955-ös Zagato-karosszériájú Maserati A6G/2000 4,45 millióért kelt el jutalékkal együtt a heves licit során.
A legöregebb modell egy Stutz A volt tűzpiros karosszériával és a hozzá illó keréktárcsával. A 101 éves autó 770 ezer dollárért talált vevőre.
Az értékes járművek között is ritkaságnak számított egy Pegaso Z-102-es, amelyet az 1954-es párizsi autószalon közönsége láthatott. A Saoutchik-karosszériájú autó esetében 725 ezer dollárnál ütötték le a licitet.
Az alig két órán át tartó licit 62,8 millió dolláros bevétellel zárult helyi idő szerint csütörtök este.