A vetítéseken a márka legújabb sportlifestyle reklámfilmjét mutatják be, főszerepben Paolo Mutini „New Shoes” című dalával, amely az énekes bemutatkozó albumáról származik, és a PUMA RUNWAY kollekcióját népszerűsíti.
A kampányhoz a PUMA vibráló és trendi helyszíneket keresett olyan nagyvárosokban, mint például Fokváros, Dubai, Moszkva és Budapest. A vetítéseket nyári hétvégéken este kilenc órától tartják, így próbálják megcélozni az éjszakai életet élvező célközönséget. A vizuális hatás fokozása érdekében a reklámfilmet egy teljes hangosítással felszerelt, mozgó járműről vetítik.
Michael Willeke, a régió marketingigazgatója úgy fogalmazott, hogy „a kampánnyal a márka játékos és meglepő természetét kívánják kommunikálni”. A kampányban részt vevő londoni Posterscope Global képviselője szerint nagyon izgalmas és egyben kiemelkedően innovatív a cég vállalkozása, amely az eddigi legnagyobb utcai vetítésre épülő kampány lesz.
A vetítés és ezzel a kampány 2008. július 31-én kezdődött Dubaiban és Johannesburgban, a PUMA RUNWAY kollekció pedig augusztustól kapható az üzletekben. Budapesten augusztus 14-én került sor a vetítésre.