Fellner Krisztián, a kiadó ügyvezetője elmondta: másfél éven át tárgyaltak a tulajdonszerzésről. Arról nem kívánt nyilatkozni, hogy az új tulajdonos mekkora részesedést szerzett az ingyenes programmagazint kiadó Medianow Kft.-ben.
Ezzel egy időben a Flyerz erős médiakampányba kezdett, imázsukat 200 billboard, 100 citylight, valamint 20 magnum táblán erősítik. Csütörtöktől pedig utcai promóciót terveznek.
A jövő évi nagyra törő tervek megvalósításához sok új kollégával bővítettek, és ez sokkal strukturáltabb szervezetet követel meg. Ennek eredményeképp jövőre tematikailag és tartalmilag is erősen fejleszteni akarnak.
Nagyon megrázta a fát Magyar Péter
Az 50 ezer lakosnál nagyobb településeken lehet eredményes Magyar Péter pártja a júniusi önkormányzati választáson, e településméret fölött ugyanis többet számít a pártszimpátia – állítja Schmidt Jenő, a TÖOSZ elnöke. Della podcast.