Szórakozás
attends Nanushka Dinner Hosted by Sandra Sandor and Peter Baldaszti on May 30, 2018 in Culver City, California.

Magyar divattervező kedvenc kerámiáiról ír az amerikai Vogue

Blonszki Renáta
Blonszki Renáta

újságíró. 2018. 08. 01. 13:53

Korábban a témában:

Sándor Szandra még 2006-ban alapította Nanaushka elnevezésű márkáját, ami ma már világszinten is elismert. Az elmúlt években több hollywoodi sztár is viselte a tervező ruháit, aki úgy tervezi, hogy jövőre Los Angelesben is nyit egy állandó üzletet,  a jelenlegi pop-up store helyett.

NANUSHKA (@nanushka) által megosztott bejegyzés, Jún 13., 2018, időpont: 12:45 (PDT időzóna szerint)

Többek között erről is írt az amerikai Vogue, a hangsúly azonban a Nanushka új kollaborációján volt. Sándor Szandra imádja a kerámiákat, gyűjti is őket, így palettáját most ezekkel bővíti. A budapesti Noha Studióval együttműködve, rengeteg pasztellrózsaszínt és földszínt használva alkották meg a közös termékeket.

A Vogue ennek kapcsán a Nanushka alapítójának kedvenc beszerzési helyeiről is összegyűjtött egy listát, ami tényleg nagyon sokszínű. A Herendi és Zsolnay porcelántól kezdve, a belvárosi vintage üzleteken át, az Ecseri piacig minden megtalálható benne.

Több száz millióval támogatja az állam a Nanushkát
Az új befektető segítségével a Nanushka hazai és nemzetközi kiskereskedelemi fejlesztéseit, terjeszkedését finanszírozzák.

Kiemelt kép: Donato Sardella/Getty Images for Nanushka

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.