Hali!
Ma reggel (2008.03.07 8:20) átszálltam a 3-as metróról az 1-esre a Deák téren. Három ellenőr dolgozott, két hölgy es egy középkorú úr. Arra figyeltem fel, hogy par szó után az úriember belekarol az előttem menő srácba, és kísérni kezdi a Vörösmarty tér felé induló állomáshoz. Nem értettem, miről van szó, csak utána láttam meg, hogy a kísért úr fehér botot visel. Nos, valahogy így kellene viselkedni (bar nekem meg sose volt bajom az ellenőrökkel, lehet, hogy a testalkatom miatt, de lehet, hogy en is csak úgy viszonyulok, ahogy mások hozzam)
Tisztelettel: Susoczki Attila
Hali figyelő!
Egy, igen érdekes és kissé megrázó, de ha nem is legalább kétségbe ejtő jelenség áldozata lettem. Tegnap, azaz, szombaton (március 8.) négy óra után pár perccel történt az eset. A 7-es buszon ültem. Az albertfalvai végállomás felé robogtunk, a következő megálló a Bornemissza tér volt.
Az utasok, gyanútlanul jeleztek és álltak az ajtóba, amikor egyszer csak a busz durván befordult a térre, mintha egy 73-es akart volna leparkolni a végállomásán. Fékezés nélkül beállt a megállóba, felvette az utasokat, aztán fordult volna vissza, a Bosnyák tér felé. Satufék, pár perc gondolkodás, az út közepén, majd, mint aki jól végezte dolgát Albertfalva felé fordult. Kinyitotta ajtóit, ekkor a legtöbb utas rémülten leszállt, majd ajtók be és már ment is.
A maradék útvonalat, már tévesztés nélkül tette meg. Nem írtam föl a járatszámot, vagy a rendszámot, mert szerintem, nem életveszélyes, ami történt, csak egy több szempontból is bosszantó baklövés. A BKV sofőrök, sokszor nem tudják az útvonalat, de ami rosszabb. Egy ilyen helyzetben, az utasok sem tudják, hogy mi van. Tudom, ők is emberből vannak, tévedhetnek. Na de ekkorát?
Malreni
Sziasztok!
Nem tudom, hogy szerepelt-e hasonló eset már, de gondoltam megírom, hátha történik valami az ügyben: Ma reggeli történet: Mivel tegnap lejárt a bérletem, gondoltam ma reggel megveszem az újat, lévén böcsületes utas. Meglepődve tapasztaltam, hogy a Gyöngyösi utcai metrómegállónál nem lehet bérletet venni reggel 7.45-kor! Azt már korábban észrevettem, hogy erre a célra felállítottak egy “bódészerű” valamit (azt is a peronon, hogy mindenképpen vegyél jegyet, ha már lejárt a bérleted), de hogy az ne is üzemeljen azért az már sok. Megkérdeztem a drága jó ellenőrt (amúgy nagyon normális volt), hogy ilyenkor most mi van? Azt mondta, hogy az Árpád-híd a legközelebbi megálló ahol bérletet tudok venni, itt pedig legyek oly kedves az automtából, vagy a forgalmi ügyelettől jegyet venni. Oké. Veszek. Aztán elgondolkodtam: az ellenőrök – megfigyeléseim szerint – bérletvásárlási időszakban a legaktívabbak. Ehhez hozzá jön még az, hogy ezek szerint vannak olyan állomások, ahol egyáltalán nem lehet bérletet venni (szegény utas, aki hónap közepén akarna, merthogy nincs idege kivárni a sort hónap elején), ahol meg lehet ott fél óra alatt nem ússza meg alsó hangon. De amúgy sem értem az egészet. Miért nincs minden metrómegállóban bérlet és jegypénztár? Jelenleg a Gyöngyösi utcánál a helyén egy Fornettis üzemel. Nyilván kifizetődöbb mintha arra használnák aminek eredetileg épült. Kényszerítve vagyok, hogy rosszabb esetben jegyet vegyek, és átmenjek egy másik állomásra, ahol szintén a kialakított 2 pénztár helyett 1 üzemel még csúcsidőben is, és mellé odaállítva egy rozoga bodega. Ez normális dolog? De most komolyan, a BKV-nál előírás, hogy mindent szedett-vedett módon intézzenek. Mert eleve tök ciki, hogy európai országban rákényszerítenek arra, hogy sunyi légy, illetve fizess ha már olyan idióta vagy, hogy az utolsó pillanatban merészeled megvenni az a nyomorult bérletet. Megoldás: bérlet az automatából? Ugye nem is olyan nehéz, csak gondolkodni kéne!
Üdv, Egy bosszankodó Utas
Tisztelt Gál Mihály!Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat, melyben az autóbuszvezető munkatársunk munkavégzésével kapcsolatos elismeréséről írt.
Őszintén örülünk, hogy szolgáltatásunk igénybevétele során kellemes tapasztalatokat szerzett dolgozónk magatartásának, munkavégzésének köszönhetően.
Bejelentését továbbítottuk az illetékes munkáltató felé annak érdekében, hogy munkatársunkkal ismertesse az Ön sorait.
Bízva abban, hogy a jövőben szolgáltatásunk igénybe vétele során még sok pozitív tapasztalatot szerez, jó egészséget, Társaságunk járművein pedig balesetmentes utazást kívánunk.
Budapest, 2008. március 10.
Üdvözlettel: Szüts Katalin ügyfélszolgálat-vezető