Média

Felelős szerkesztő távozik az Origótól

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2017. 07. 25. 13:18

Korábban a témában:

A 24.hu értesülései szerint távozik Németh Róbert, az origo.hu impresszumában szereplő négy felelős szerkesztő egyike. Németh tegnap már el is búcsúzott volt origós kollégáitól a szerkesztőségben.

A távozás tényét kedden telefonon maga az érintett is megerősítette a 24.hu-nak: azt mondta, maga kezdeményezte a munkaviszonya megszüntetését, de a döntése indokairól nem kívánt nyilatkozni, mindössze annyit mondott, hogy egy másik munkahelyen fog dolgozni. Arról most még nem beszélhetett, hogy hol folytatja karrierjét.

Németh Róbert az origo.hu előtt a György Bence által alapított, időközben a Ripost.hu portfóliójába került Faktornál, illetve azt megelőzően a TV2-nél dolgozott. A Faktor portáltól a vele már korábban is együtt dolgozó György Bence tartalomigazgatóval, illetve több más faktorossal együtt érkezett az Origóhoz.

Szombathy Pál 2008 októberében. fotó MTI Fotó: Beliczay László
Kibővült az Index.hu Zrt. igazgatósága
Szombathy Pál, a Magyar Hírlap és a zona.hu egykori főszerkesztője beszállt negyedik igazgatósági tagnak az Index.hu Zrt. igazgatóságába.

A nemrég Matolcsy Ádám (Matolcsy György jegybankelnök fiának) mostanáig bútoripari és ingatlanpiaci befektetésekkel rendelkező Magyar Stratégiai Zrt. cége által felvásárolt Origo portálnál folyamatosak a személyi változások: mindössze néhány napja, hogy három kulcsfigura, az általános vezérigazgató-helyettes, az informatikai fejlesztések vezetője és a kereskedelmi vezető távozásáról adtunk hírt, de rajtuk kívül az elmúlt időszakban szinte minden rovatnál jöttek el emberek, még Száraz István tulajdonlása alatt többek között a Sport, a Fotó, a Tévé rovat összetétele is kicserélődött, felállt a teljes Tech rovat, nyugdíjba vonult Zsadon Béla címlapszerkesztő, és az újságírást is abbahagyta a Pénz rovat munkatársa. Több olyan szerkesztőségi munkatárs volt, akiktől a cég vált meg. Megszűnt ezenkívül a tavaly indult origós online magazin, az Unikornis is. Ezekről a változásokról ide kattintva olvashatja korábbi híreinket.

Az Origo-New Wave 79 millióért kapta meg a közmédia online reklámfelületeit
Az MTVA utólag, néhány nappal a szerződés által érintett kilenc hónapos időszak kezdete után papírozta le az ügyletet az MTVA digitális reklámfelületeihez hozzájutó Origo Mediával.
Száraz István, az Origót működtető cég volt tulajdonosa és vezérigazgatója
Volt tulajdonosa elmondta, miért vált meg az Origótól
Száraz István, a kormányközeli portál volt tulajdonosa Mészáros Lőrinc felcsúti polgármester Világgazdaság című lapjának adott interjúban arról is beszélt, marad a médiapiacon azután is, hogy eladta az Origót.
Matolcsy Ádám: Az Origót én nem tartom propagandaoldalnak
Szerinte a lap ellen egy lejáratási kísérlet folyik.
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2017. augusztus 19.
Csapolt sör a Magyar Ízek Utcája rendezvényen az I. kerületi Lánchíd utcában 2017. augusztus 19-én.
MTI Fotó: Mohai Balázs
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.