hangulat
Média

Hangulatfelismerő mobilmarketing-megoldást fejlesztettek magyarok

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2015. 12. 09. 12:03

Két magyar cég közösen dolgozott az új mobilmarketing-megoldáson, amely képes felismerni a felhasználók hangulatát és a szokatlan viselkedést.

A MySense rendszer egy olyan magyar újítás, amely a mobiltelefonban megtalálható szenzorok (GPS, giroszkóp), valamint a készülékkel végzett tevékenységek (SMS, telefonhívás, böngészés) elemzése alapján, adat- és szövegbányászati eszközökkel szűri ki a szokásos és szokatlan viselkedéseket, és lehetővé teszik ezeknek a hatékony osztályozását. Ezekre a felhasználói szokásokra, hangulati adatokra alapozva képes az alkalmazás a felhasználóknak személyre szabott ajánlatokat, szolgáltatásokat kínálni.

A hangulatot felismerő, tanulásra alkalmas mesterséges intelligencia kifejlesztése laboratóriumi környezetben előidézett környezeti hatások mérése alapján történt. A programban résztvevő tesztalanyok, a több hónapon keresztül tartó adatrögzítési folyamatot egy mobiltelefonos alkalmazás és egyedi, szenzoros, valamint a közvetlen hangulat visszajelzést lehetővé tevő eszköz használatával végezték.

A MySense mobilmarketing megoldást a RevoSense Kft. és a PetaByte Nonprofit Kft. fejlesztette ki az Új Széchenyi Terv keretében.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.