hangulat
Média

Hangulatfelismerő mobilmarketing-megoldást fejlesztettek magyarok

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2015. 12. 09. 12:03

Két magyar cég közösen dolgozott az új mobilmarketing-megoldáson, amely képes felismerni a felhasználók hangulatát és a szokatlan viselkedést.

A MySense rendszer egy olyan magyar újítás, amely a mobiltelefonban megtalálható szenzorok (GPS, giroszkóp), valamint a készülékkel végzett tevékenységek (SMS, telefonhívás, böngészés) elemzése alapján, adat- és szövegbányászati eszközökkel szűri ki a szokásos és szokatlan viselkedéseket, és lehetővé teszik ezeknek a hatékony osztályozását. Ezekre a felhasználói szokásokra, hangulati adatokra alapozva képes az alkalmazás a felhasználóknak személyre szabott ajánlatokat, szolgáltatásokat kínálni.

A hangulatot felismerő, tanulásra alkalmas mesterséges intelligencia kifejlesztése laboratóriumi környezetben előidézett környezeti hatások mérése alapján történt. A programban résztvevő tesztalanyok, a több hónapon keresztül tartó adatrögzítési folyamatot egy mobiltelefonos alkalmazás és egyedi, szenzoros, valamint a közvetlen hangulat visszajelzést lehetővé tevő eszköz használatával végezték.

A MySense mobilmarketing megoldást a RevoSense Kft. és a PetaByte Nonprofit Kft. fejlesztette ki az Új Széchenyi Terv keretében.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Picture taken on June 25, 2013 in Aachen, western Germany, shows British actor and UNICEF Goodwill Ambassador Roger Moore and his Danish wife Kristina Tholstrup waving from a carriage as they visit the CHIO World Equestrian Festival.
Moore, who will forever be remembered for playing the womanising superspy James Bond, died May 23, 2017, aged 89, his family announced in a statement. / AFP PHOTO / dpa / Henning Kaiser / Germany OUT
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.