Happy woman doing online shopping at home
Gazdaság

Ötödével vásároltunk többet a neten, mint tavaly

24.hu
24.hu

2015. 12. 22. 08:59

Korábban a témában:

Húsz százalékkal nőtt idén az előző évhez képest a belföldi internetes kereskedelem – írja a Világgazdaság keddi számában közzétett összeállításában. Jelentős lökést adott a hazai e-kereskedelemnek a Fekete Péntek akció, a megugró forgalom azonban komoly kihívást is jelentett logisztikai szempontból.

Az átlagon belül

A lap által megkérdezett cégek közül az Extreme Digital Zrt. online értékesítési árbevétele várhatóan 50 százalékkal emelkedik a tavalyihoz képest. A csomagszám 60-70 százalékkal nőtt, ami azt jelenti, hogy az átlagos vásárlási érték csökkent. Ez azzal függhet össze, hogy sokan már a hétköznapi bevásárlásaikat is a neten intézik – mondta Várkonyi Balázs, a cég vezérigazgatója.

Tavalyhoz képest százezres nagyságrendben nőtt a felhasználószám a Libri és a Bookline/Shopline márkáknál – mondta Deák András üzletfejlesztési igazgató.
A társaságnál 5-10 százalékos bővülés lehet a könyvértékesítés terén, más üzletágban akár 15-20 százalék is.

A Tchibo webáruházának magyarországi forgalma idén 20-25 százalékkal nőhet. Az online forgalom már nagyobb bevételt hoz a cégnek, mint a tíz hagyományos bolt – mondta Németh Norbert e-kereskedelmi igazgató.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Cork, Ireland
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.