Belföld

Szén-monoxid-mérgezés történt egy zalaegerszegi lakásban

24.hu
24.hu

hírgyáros. 2015. 11. 10. 05:55

Szén-monoxid-mérgezés miatt szállítottak kórházba négy embert egy zalaegerszegi társasház egyik lakásából hétfőn este, közölte az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság az MTI-vel.

A helyszínre vonuló városi hivatásos tűzoltók magas szén-monoxid-koncentrációt észleltek a lakásban, ezért értesítették a gázszolgáltató szakembereit.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Swedish director Ruben Ostlund delivers a speech on stage after he was awarded with the Palme d'Or for the film 'The Square' on May 28, 2017 during the closing ceremony of the 70th edition of the Cannes Film Festival in Cannes, southern France.  / AFP PHOTO / Alberto PIZZOLI
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.