2010. februártól Tóth Gábor az Omnicom Media Group digitális divíziójának új igazgatója. A szakember korábban a CV-Online ügyvezető igazgatója volt.
Az új vezető tervei között szerepel – a PHD esetében már működő – digitális integráció folytatása a tervezői csoportokon belül. Mindez a divízió szerepkörének átalakulását vetíti előre. „Célom, hogy a divízió az Omnicom Media Group digitális innovációs központjaként működjön és olyan új, jövőbemutató területekre koncentrálva nyújtson egyedi megoldásokat ügyfeleinknek, mint social media, mobil kommunikációs eszközök vagy digitális televíziózás.” – fogalmazott Tóth Gábor.
Tóth Gábor 2000-ben az OMD-nél kezdte szakmai pályafutását, ahol az OMD Digital létrehozásában is közreműködött, akkori ügyfelei többek között a Vodafone, K&H, PSA Csoport, Pepsi vagy a McDonald’s voltak. 2004-től a Wizz Air webfejlesztéséért és online marketingjéért felelt. 2005 nyarától a budapesti központtal működő CV-Online regionális marketing igazgatója, majd ügyvezető igazgatója lett. 2010-től az OMG Digital divízó igazgatója.