linkedin (linkedin)
Média

Először próbálkozik a LinkedIn tévével

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 02. 25. 16:29

Történetének legnagyobb válságakor próbálja ki először a népszerű közösségi oldal, van-e értelme a tévében hirdetnie magát. Mutatjuk az első LinkedIn-reklámszpotot.
Korábban a témában:

Épp a napokban írtuk meg, hogy a brit televíziós reklámipar épp a nagy internetes cégeknek is köszönhetően tudott rekord árbevételt elérni a tavalyi évben. A LinkedIn azonban mostanáig kimaradt azon cégek közül, amelyek tévében hirdettek. Most viszont  a karrierépítésben és szakmai elmélyülésben segítő site is csatlakozik azon cégek közé, amelyek televízión keresztül próbálnak új látogatókat szerezni maguknak.  A LinkedIn tévészpotjait először az Oscar-gála idején láthatják majd a nézők vasárnap.

A kampány, amelynek szlogenje a “You’re Closer Than You Think,” vagyis “Közelebb vagy, mint gondolnád”, azt mutatja meg, hogy a közösségi felület hogyan segíthet mindenkinek.

A cég első tévéreklámjában egyébként megszólal Jeff Weiner, a LinkedIn vezérigazgatója is. A reklámszpot arra a fejleményre épül, hogy már a NASA is használja a közösségi oldalt, hogy így toborozzon embereket az űrprogramjaihoz. A LinkedIn munkatársai egyébként maguk is meglepődött azon, hogy milyen sokan, konkrétan 3 millió ember jelentkezett a NASA nyitott pozícióira a közösségi platformon keresztül, ezzel is megmutatva, hogy ez ma már egy világméretű portál.

A mostani kampány egyébként az első marketingaktivitás azóta, hogy a LinkedIn egy üzleti egységbe vonta össze a PR és a marketing osztályait – írja az AdAge című szaklap, amely azt is kiemelte, hogy a “You’re Closer Than You Think” egy igazi integrált marketingkampány lesz, emellett a lap megemlítette, hogy a LinkedIn további márkaépítő kampány elindítását is tervezi a közeljövőben.

Azt, hogy pont az Oscar-gálán mutatják meg magukat, a cég illetékesei azzal magyarázták a szaklapnak, hogy ilyenkor széles célközönséget lehet elérni, emellett egy ünnepi pillanatot kerestek, márpedig az Oscar pont ilyen. Persze a gála után több más kedvelt tévéműsor reklámszünetében is megjelenik majd a LinkedIn, amely egyébként pont történetének egyik legválságosabb idején jelenik meg először tévében, hiszen az elmúlt időszakban a LinkedIn árfolyama gyakorlatilag összeomlott a tőzsdén,  a részvények ára a felére esett a legutóbbi üzleti jelentésük megjelenésekor.

Egyébként a kampányt a BBDO San Francisco tervezte, míg a médiavásárlást a Spark intézte.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Swedish director Ruben Ostlund delivers a speech on stage after he was awarded with the Palme d'Or for the film 'The Square' on May 28, 2017 during the closing ceremony of the 70th edition of the Cannes Film Festival in Cannes, southern France.  / AFP PHOTO / Alberto PIZZOLI
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.