Bizonyára megbocsátják e sorok írójának, hogy Thomas H. Davenport és Laurence Prusak Tudósmenedzsment című könyvét olvasva Karinthy Frigyes kis humoreszkje, a Visszakérem az iskolapénzt jutott az eszébe.#
Valami történik. Mégpedig a szokásos magyar nagyotmondással Pesti Broadway-nek nevezett negyedben, az Oktogon és az Opera, az Operett és a Tivoli keresztjében.#
Míg néhány évvel ezelőtt a magyar társadalom előítélettel, a sajtó pedig néhány bátortalan híradással reagált a homoszexuálisok és leszbikusok találkozóira, ma már ezek az összejövetelek a nyári fesztiválkínálat szerves részei.#
Budapest a Szajna-parton – adták hírül a párizsi lapok annak a rendezvénysorozatnak a kezdetét, amelynek során szerte Franciaországban a magyar kultúra legjelesebb képviselői kapnak lehetőséget a bemutatkozásra.#
Macedónia, a Balkán talán legfontosabb stratégiai góca, polgárháború felé sodródik. A NATO mégis csak erőtlen és szinte teljesíthetetlen feltételekhez kötött fellépésre készül. Az ok: a Bush-csapat katonai vonalának nyomása. Eredetileg fokozatos kivonulást igényeltek volna a balkáni régióból, de a valóság ezt lehetetlenné tette.
az, amikor mindenki jól jár. Az a megállapodás, amelynek értelmében hat regionális áramszolgáltató kifizeti a Magyar Villamos Művek (MVM) Rt.-nek a január óta felhalmozott 10,5 milliárd forintos tartozását, első ránézésre jó egyezségnek tűnik.#
A sokáig villamosmérnökként dolgozó Nagyházi Csaba későn önállósította magát, ám cége rövid idő alatt az ország egyik vezető műtárgykereskedésévé fejlődött.
Tulajdonosai "kijózanodása" mentette meg az eladástól a GTS közép- és kelet-európai vállalatait. A tulajdonosváltásról hónapok óta folyó tárgyalásokat a múlt héten fújták le.
Igyekszik megmenteni a NATO-bombázások alatt komoly kárt szenvedett kragujevaci gyárat a jugoszláv kormány. Az eladósorba kerülő Zastava kérői közül a Peugeot a legesélyesebb.
A szűkülő ékszerpiac dacára Szentendrén nyitott ékszercentrumot az izraeli Caprice cég. Az üzlettől két-három éven belül 3 milliárdos forgalmat várnak.
A repülőgép ma már nem úri hóbort. Saját sportgépe vagy túrarepülője néhány millió forintért bárkinek lehet. Ahhoz pedig, hogy valaki a pilótaülésbe üljön, ennyi pénz sem kell.