origo
Média

Új oldalak csatlakoztak az Origo-New Wave-hez

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 11. 30. 16:58

Korábban a témában:

A jövő év januárjától házon belüli sales house-zal tovább építkező, Száraz István fémjelezte Origo-New Wave Media Csoport a Szeretlekmagyarország.hu-val és az utazómajom.hu turisztikai oldallal bővíti értékesítési portfólióját.

Magyarfalvi Éva, az Origo-NWM Sales House kiemelt ügynökségi csoportvezetője az együttműködéssel kapcsolatban úgy fogalmazott: „Az Origo-New Wave Media Csoport portfóliója ezekkel az oldalakkal kibővülve tovább gazdagodott, és a hazai turisztikai piac megkerülhetetlen médiaszereplője lett. Arra számítunk, hogy a szórakoztató és utazási tartalmakra a jövőben még tovább nő az olvasói és hirdetői igény, amit az újonnan csatlakozó termékekkel, valamint az Origo Utazás rovatával, a WeLoveBudapest és a WeLoveBalaton brandekkel egyedülállóan széles spektrumban tudunk kiszolgálni.”

„Számunkra azért különösen értékes az újonnan létrejött megállapodás, mert stratégiai céljaink között egyaránt szerepel a könnyedebb, szórakoztató tartalmak iránt fogékony olvasóközönség még szélesebb körű elérése, a fiatal korosztály fokozottabb megszólítása és a portfólió tematikai bővítése” – tette hozzá Vági Róbert, az Origo-NWM Sales House direkt ügyfélkapcsolati csoportvezetője. Hozzátette: „Mindkét brand rendkívül népszerű az internetezők körében, elkötelezett és bővülő olvasótáborral rendelkeznek és a közösségi médiában is tekintélyes követői bázissal rendelkeznek. Más szóval valódi szeretetmárkának számítanak. A hirdetők szempontjából fontos szempont lehet emellett az is, hogy mindkét márkát már jövő év elejétől integráljuk a magyar prémium programozott piactérbe, a HOPPexbe is

„Az Origo-NWM nagy lehetőséget látott oldalaink értékesítésében. Kreatív hirdetési megoldásaikkal és jól targetált értékesítési stratégiájukkal, úgy gondoljuk, sikeresen képviselik majd márkáinkat a hirdetők felé” – mondta Kruzslicz Dávid, a Szeretlekmagyarország.hu alapító-tulajdonosa.

Az utazómajom.hu portál a „nem profi utazók” számára szolgál tippekkel, tanácsokkal és beszámolókkal. Az oldal tulajdonosa és egyben szerkesztője, Tóth Ákos ugyancsak nagy várakozásokkal tekint az Origo- NWM Sales csapatára. „Az utazómajom.hu az idei évben megtöbbszörözte elérését, így ideje volt egy professzionális csapatra bízni az értékesítést, amit az Origo-NWM Csoportban találtunk meg. Biztos vagyok benne, hogy a piac értékelni fogja ennek az unikális terméknek a megjelenését” – fogalmazott.

A két új oldal mellett a korábbi Origo-portfolióba tartozó márkákkal együtt (Origo.hu, Life.hu, Videa.hu, Reblog.hu,Freemail.hu) a New Wave Media lapcsaládjába tartozó termékeket (VS.hu, WeLoveBudapest.com, WeLoveBalaton.hu, Köpönyeg.hu, Menetrendek.hu) is az Origo-NWM Sales House értékesíti majd.

Az Origóval kapcsolatos hír az is, hogy bár a cég házon belülre veszi a reklámértékesítést, a tévécsatornáit változatlanul az RTL Magyarország leányvállalata, az R-time fogja árulni.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.