origo
Média

Új oldalak csatlakoztak az Origo-New Wave-hez

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 11. 30. 16:58

Korábban a témában:

A jövő év januárjától házon belüli sales house-zal tovább építkező, Száraz István fémjelezte Origo-New Wave Media Csoport a Szeretlekmagyarország.hu-val és az utazómajom.hu turisztikai oldallal bővíti értékesítési portfólióját.

Magyarfalvi Éva, az Origo-NWM Sales House kiemelt ügynökségi csoportvezetője az együttműködéssel kapcsolatban úgy fogalmazott: „Az Origo-New Wave Media Csoport portfóliója ezekkel az oldalakkal kibővülve tovább gazdagodott, és a hazai turisztikai piac megkerülhetetlen médiaszereplője lett. Arra számítunk, hogy a szórakoztató és utazási tartalmakra a jövőben még tovább nő az olvasói és hirdetői igény, amit az újonnan csatlakozó termékekkel, valamint az Origo Utazás rovatával, a WeLoveBudapest és a WeLoveBalaton brandekkel egyedülállóan széles spektrumban tudunk kiszolgálni.”

„Számunkra azért különösen értékes az újonnan létrejött megállapodás, mert stratégiai céljaink között egyaránt szerepel a könnyedebb, szórakoztató tartalmak iránt fogékony olvasóközönség még szélesebb körű elérése, a fiatal korosztály fokozottabb megszólítása és a portfólió tematikai bővítése” – tette hozzá Vági Róbert, az Origo-NWM Sales House direkt ügyfélkapcsolati csoportvezetője. Hozzátette: „Mindkét brand rendkívül népszerű az internetezők körében, elkötelezett és bővülő olvasótáborral rendelkeznek és a közösségi médiában is tekintélyes követői bázissal rendelkeznek. Más szóval valódi szeretetmárkának számítanak. A hirdetők szempontjából fontos szempont lehet emellett az is, hogy mindkét márkát már jövő év elejétől integráljuk a magyar prémium programozott piactérbe, a HOPPexbe is

„Az Origo-NWM nagy lehetőséget látott oldalaink értékesítésében. Kreatív hirdetési megoldásaikkal és jól targetált értékesítési stratégiájukkal, úgy gondoljuk, sikeresen képviselik majd márkáinkat a hirdetők felé” – mondta Kruzslicz Dávid, a Szeretlekmagyarország.hu alapító-tulajdonosa.

Az utazómajom.hu portál a „nem profi utazók” számára szolgál tippekkel, tanácsokkal és beszámolókkal. Az oldal tulajdonosa és egyben szerkesztője, Tóth Ákos ugyancsak nagy várakozásokkal tekint az Origo- NWM Sales csapatára. „Az utazómajom.hu az idei évben megtöbbszörözte elérését, így ideje volt egy professzionális csapatra bízni az értékesítést, amit az Origo-NWM Csoportban találtunk meg. Biztos vagyok benne, hogy a piac értékelni fogja ennek az unikális terméknek a megjelenését” – fogalmazott.

A két új oldal mellett a korábbi Origo-portfolióba tartozó márkákkal együtt (Origo.hu, Life.hu, Videa.hu, Reblog.hu,Freemail.hu) a New Wave Media lapcsaládjába tartozó termékeket (VS.hu, WeLoveBudapest.com, WeLoveBalaton.hu, Köpönyeg.hu, Menetrendek.hu) is az Origo-NWM Sales House értékesíti majd.

Az Origóval kapcsolatos hír az is, hogy bár a cég házon belülre veszi a reklámértékesítést, a tévécsatornáit változatlanul az RTL Magyarország leányvállalata, az R-time fogja árulni.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

US President Donald Trump (C), Secretary of Defense James Mattis (L) and US Navy Captain Richard McCormack (R) attend an operations briefing at the pre-commissioned USS Gerald R. Ford aircraft carrier in Newport News, Virginia, March 2, 2017. / AFP PHOTO / SAUL LOEB
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.