Média

Száraz István tagadja, hogy összeborulna az Origo a TV2-vel és az Atmediával

Az Origo-New Wave Media vezérigazgatója közölte, hogy cége sem a TV2-vel, sem az Atmediával nem írt alá kereskedelmi együttműködési megállapodást, ahogyan azt a Figyelő állította.

Hamarosan szorosabbra fűzi kapcsolatait az Andy Vajna tulajdonában álló TV2 Média Csoport, valamint az Origo Media és az Atmedia – ezt állította a Figyelő nemrég megjelent cikke, melyben a lap újságírói azt is írják, hogy az együttműködés a reklámhelyek értékesítését egészen biztosan érinti. A lap úgy tudta, hogy az erről szóló szerződést már alá is írták a felek.A megállapodás értelmében a TV2-vel már együtt dolgozó Atmedia valamilyen módon közösen bocsátaná áruba a jövőben a két cég reklámfelületeit, sőt a kooperációt tartalmi területre is kiterjeszthetik. Tulajdonszerzéssel viszont valószínűleg nem kötik össze az együttműködést – jelent meg az újságban.

Erre reagálva viszont megszólalt Száraz István, az Origo-New Wave Media (Origo-NWM) vezérigazgatója. Közleményében azt állítja, hogy az Összenőnek címmel megjelent cikk olyan ellenőrizetlen feltételezéseken alapszik, amelyek egyik elemükben sem felelnek meg a valóságnak.

Az Origo Média Zrt. – a cikk állításával szemben – sem a TV2-vel, sem az AtMediával nem írt alá kereskedelmi együttműködési megállapodást. Az Origo a jövőben is önállóan, az Origo-New Wave Media Sales House-on keresztül folytatja értékesítési tevékenységét, az ezzel ellentétes találgatások tévesek

– szögezte le Száraz István, aki emlékeztetett rá, hogy az Origo-New Wave Media Csoport épp a napokban jelentette be, hogy az EVOMEDIA és a CM Sales által értékesített felületeit 2017 januárjától egységesen az Origo Sales csapata fogja értékesíteni, azaz házon belülre kerül a reklámértékesítés.

(Kiemelt kép: Száraz István. Fotó: MTI)

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik