Light

Kétszázezer sör bánta a gyári munkás mókázását

A hónap dolgozójává választották a Brewdog, brit kézművessör-gyártónál azt az alkalmazottat, akinek egy hülye vicce miatt, egy egész szállítmány, egészen pontosan kétszázezer doboznyi sört kellett visszahívnia a cégnek.

A Brewdog 2007-es megalapítása óta lazaságáról és lázadó szemléletéről híres, az utóbbi időben mégis sokoszor kritizálták őket, hogy már rég nem eléggé „punkok”. Graeme Wallace, csomagolásért felelős menedzser ettől pöccent be annyira, hogy állított egy kicsit azon a gépen, ami a dobozok aljára írja a szavatossági időt. Egy egész sörszállítmány hagyta el a gyárat, és terjedt el úgy egész Nagy Britanniában, hogy a dobozokon a dátum mellett az állt: MOTHERFUCKER DAY. Ez annyira trágár kifejezés, hogy le sem merjük fordítani, ha nem értik, de kíváncsiak, guglizzanak rá!

fotó: brewdog.com
fotó: brewdog.com

A lényeg, hogy a kiszállítás után néhány nappal elkezdtek felbukkanni káromkodó sörös dobozokról lőtt fotók a közösségi portálokon. Rengetegen imádták a fricskát, de nyilván voltak olyanok is, akiket megbotránkoztatott. Valaki a Redditen azt írta: „le kell szedni az összes ilyen sört a polcokról, mert úgy tűnik, valakinek rossz napja volt.”

Miután a Brewdognál megtudták, hogy mi történt, azonnal visszahívták a szállítmányt, legalábbis azt a részét, amelyik még nem került a fogyasztókhoz. A cég szóvivője azonban azt is közölte, hogy bár valószínűleg minden más cégtől kirúgtak volna az alkalmazottat, aki hasonló akciót hajt végre, a Brewdognál azonban ezért a hónap dolgozója kitüntetés jár.

Valószínűleg igaza van, mert a cég aligha találhatott volna ki magának ennél hatásosabb reklámkampányt, és valószínűleg a fogyasztókhoz került trágár dobozok, a ritkaságuk miatt sokat fognak majd érni a gyűjtőknek. Csak aztán nehogy a gyár többi alkalmazottja is belelkesedjen, és megpróbálja überelni Wallace poénját.

(Mirror)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik