Turóczy Anikó 2006 októberétől erősíti a TNS Hungary autóipari kutatásokkal foglalkozó szektorát. Feladata, hogy új szemléletet vigyen a gépjárműipari ügyfelek adatainak elemzésébe; mégpedig a kreatív- és médiastratégiák nyomon követésével, a kutatási eredmények ügyféllel közös elemzésével, valamint termékfejlesztési és stratégiai javaslatok megfogalmazása által – tudatta lapunkkal a cég.
Turóczy Anikó 2005-ig a Publicis Reklámügynökség account directori pozícióját töltötte be, az elmúlt egy évben pedig a Publicis madridi irodájában is megmérette magát account managerként a Renault Spanyolország helyi és nemzetközi kampányainak kivitelezésében.
Rákattant a streaming a divattervezőkre, és ez nem véletlen
Balenciaga, Dior, Lagerfeld – nem a párizsi Champs-Élysées-n sorakozó üzleteket soroljuk, hanem az első félév streamingkínálatát. Miért kell ennyi divattervezős tartalom, és hogyan pörgette ezt fel a streaming?