A díj létrehozásával a Magyar Turizmus Rt. (MT) egy olyan nagyközönségi újságírói kör kialakítását és működését kívánja elősegíteni, akik folyamatosan figyelemmel kísérik a magyar turizmus aktuális kérdéseit és pozitív írásaikkal hozzájárulnak a turizmusbarát közvélemény formálásához, a Magyarországról kialakult pozitív kép erősítéséhez és a hazai turisztikai kínálat bemutatásával ösztönzik a lakosságot a belföldi utazásra – áll az MT közleményében.
A szavazatok alapján a 2005. év turisztikai újságírója Sándor Tünde a Népszabadság munkatársa lett, aki az év során mindig naprakészen jelentkezett a magyar turizmus különböző területeit érintő írásaival, amelyekben számos jelentős eseményről, kampányról, fejlesztésről beszámolt. A cikkeiben ismertetett témát minden esetben alaposan elemzi, ennek érdekében az illetékes szakértőket megkérdezi, a rendelkezésre álló ismertetőket, háttéranyagokat feldolgozza. Objektív, tartalmas és igényes beszámolói nagymértékben hozzájárulnak ahhoz, hogy – az általa képviselt mértékadó napilap hasábjain – a magyar közvélemény rendszeresen tájékozódhasson a magyar turizmust érintő aktualitásokról – zárul a közlemény.
Rákattant a streaming a divattervezőkre, és ez nem véletlen
Balenciaga, Dior, Lagerfeld – nem a párizsi Champs-Élysées-n sorakozó üzleteket soroljuk, hanem az első félév streamingkínálatát. Miért kell ennyi divattervezős tartalom, és hogyan pörgette ezt fel a streaming?