A technológiának az ismerkedésben betöltött szerepét vizsgálva kiderül, hogy az SMS-ek és e-mailek egyik nem várt előnye az, hogy segítségükkel minden hatodik európai (18 százalék) magabiztosabbnak érzi magát a potenciális új partnerrel történő megismerkedés első lépésének megtételekor.
Számos esetben a nők már magabiztosabbnak bizonyulnak, mint a férfiak: a spanyol és a holland nők esetében a legvalószínűbb, hogy ők teszik meg az első lépést (Spanyolországban 17 százalék a nők javára a férfiak 12 százalékával szemben, Hollandiában ugyanez az arány 18 százalék a 10 százalék ellenében). Nem csupán könnyű, biztonságos és elegáns az effajta ismerkedési mód, de az SMS-en vagy e-mailen keresztül kapott visszautasítás kevésbé nyilvánvaló és kevésbé sérti a büszkeséget is.
Svédországban a válaszadók 25 százaléka vallotta, hogy a lehetőség magabiztosabbá teszi, ezen belül a férfiak képviselnek nagyobb arányt (31 százalék, szemben a nők 20 százalékával). Az Egyesült Királyságban a 30 éven aluliak érzik magukat magabiztosabbnak az első lépés SMS-en vagy e-mailen történő megtételében, 30 százalékuk pedig azt mondta, hogy a lehetőség teljesen megszünteti félelmeiket. A 31 és 50 év közöttieknek csupán 9 százaléka, míg az 50 év felettieknek 5 százaléka ért ezzel egyet.
Az interneten keresztül történő ismerkedés Németországban és Olaszországban a legnépszerűbb, ahol a számítógép-tulajdonosok 13 százaléka próbálta már. A britek és a hollandok a legkevésbé nyitottak ezen a téren, csupán 7 százalékuk ismerkedett valaha az interneten.
Kétszer annyi francia férfi (14 százalék) használja ki az internet nyújtotta ismerkedési lehetőségeket, mint nő. Az olaszok 14 százaléka vallja, hogy élt már a lehetőséggel.
Rákattant a streaming a divattervezőkre, és ez nem véletlen
Balenciaga, Dior, Lagerfeld – nem a párizsi Champs-Élysées-n sorakozó üzleteket soroljuk, hanem az első félév streamingkínálatát. Miért kell ennyi divattervezős tartalom, és hogyan pörgette ezt fel a streaming?