Szeptemberben Budapesten tartják az első hazai Influencer Fesztivált. A rendezvényt a Hinora Group Communications reklámügynökség és a Red Lemon Media pr-ügynökség szervezi közösen, és egy olyan szakmai csúcstalálkozó lesz, ahol az influencer marketing iránt érdeklődők és maguk a véleményvezérek (azaz az influencerek) találkozhatnak és cserélnek eszmét. 25 témában több mint 300 influencer, marketing-döntéshozó és márkatulajdonos jön össze 2018. szeptember 19-én a Budapest Music Centerben. Olyan kérdésekre keresik majd a választ, hogy
- Mitől influencer az influencer?
- Mikor tetőzik és hány influencert bír el a piac?
- Egyáltalán miért lett trend az influencer marketing?
- Miért és mennyiért posztolnak a sztárok és a bloggerek?
- Milyen veszélyeket rejt a véleményvezérség a közönségre nézve? Milyen terhet jelent egy influencernek ez a szerep?
- Kellenek-e a botrányhősök?
- Mi a jogi háttere az egésznek?
- Mit tehet meg egy véleményvezér és mit nem?
Magyarország legismertebb celebritásai, vezető influencerei, véleményvezérei, a kommunikációs iparág meghatározó szereplői, marketingvezetői, márkatulajdonosai fognak felvonulni.
A véleményvezérek és tartalomkészítők térhódítása folyamatosan nő, így nem meglepő, hogy egyre nagyobb figyelem terelődik az influencer marketing felé. Napjainkban már kikerülhetetlenek, ha egy-egy márka népszerűsítéséről van szó, az általunk közzé tett tartalmaknál pedig már elvárás, hogy szórakoztatóak, kreatívak és interaktívak legyenek. Az ország első Influencer Fesztiváljával szeretnénk olyan párbeszédre invitálni a rendezvény szereplőit és az érdeklődőket, amellyel betekintést nyerhetnek a marketing legdinamikusabban fejlődő ágába
– mondta Hinora Ferenc, a rendezvény egyik alapítója.
Kiemelt kép: Egy véleményvezér a sokból. Fotó: Thinkstock