Budapest, 2013. november 9.
A Népszabadság címoldala. A lap Magyarország egyik nagy, 2011-ig a legnagyobb példányszámú politikai napilapja. Budapesti és országos kiadásban jelenik meg a hét hat napján, váltakozva más-más mutációs regionális oldalakkal.
MTVA/Bizományosi: Faludi Imre 
***************************
Kedves Felhasználó!
Az Ön által most kiválasztott fénykép nem képezi az MTI fotókiadásának, valamint az MTVA fotóarchívumának szerves részét. A kép tartalmáért és a szövegért a fotó készítője vállalja a felelősséget.
Média

A Népszabadság visszavágott a TV2-nek

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 03. 21. 17:20

Bár a TV2 közleményben vitatta azokat a híreket, hogy a Napló feltámasztása érdekében régi munkatársakat keresett meg, akik visszautasították a felkérést, a Népszabadság konkrét nevekre hivatkozva ennek az ellenkezőjét állítja, kitart az eredeti állítása mellett és hazugsággal vádolja Andy Vajna tévéjét.
Korábban a témában:

Ahogy arról már beszámoltunk, nem sokkal azután, hogy a Juhász Péter ellen küldött riporterük azonnali hatállyal felmondott, a TV2 ma egy közleményt tett közzé, amiben többek között tagadták, hogy igaz lenne a sajtóban megjelent állítás, hogy a tévé vezetői megkeresték a Napló több korábbi szerkesztőjét és riporterét, hogy folytassák a munkát, ám sokuk azonnal és határozottan nemet mondott a felkérésre, méghozzá Kökény-Szalai Vivien új hírigazgató miatt.

A Népszabadság internetes kiadása most konkrét neveket említve vágott vissza a TV2-nek. “Hazudik a TV2” címmel közölt írásukban azt állítják, hogy a TV2 állításával szemben például Való Gábor szabadúszó újságíró, a Napló egykori riportere is azt mondta, hogy a televízió részéről többször is megkeresték, hogy vegyen részt az újrainduló Napló stábjában. Legutóbb akkor kapott ajánlatot, amikor a csatorna részéről eldöntötték, hogy Napló néven heti műsort fognak készíteni. Ő azonban nemet mondott, mert nem tud azonosulni mindazzal, ami most a TV2-ben zajlik, nem akar fogaskerék lenni egy propagandagépezetben – írja a NOL. A portál szerint egyébként Való Gábor élettársát, Mijó Annamária egykori Napló-riportert is ugyanígy megkeresték, és ő is hasonlóan utasította vissza a TV2 ajánlatát.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.