Opportunity, rise and improvement concept
Üzleti tippek

1200 százalékkal növelték másfél óra alatt az új vevők számát

24.hu
24.hu

2016. 03. 18. 16:11

A hirdetés ma már kevés, kampányban kell gondolkodnia a vállalkozásoknak – fogalmazta meg az V. Országos Nagykereskedelmi és Gyártói Konferencia tételmondatát Jagodics Rita, a rendezvény alapítója.  
Korábban a témában:

A marketing fontosságát sokadszor bizonyították élőben a szervezők, most egy vitaminüzlet forgalmát pörgették fel: 7,5 percenként hoztak egy új vevőt a csütörtökön megrendezett konferencia délelőttjén.

12 új vevőt és 40 feliratkozót szerzett egy vitaminboltnak másfél óra alatt a Kereskedelmi Marketing csapata. Ez óriási teljesítmény egy olyan üzletben, ahol a tulajdonosok szerint a 4-5 törzsvásárlón kívül naponta maximum 1 új vevő tér be.

Néha ki kell menni az utcára – foglalta össze az akció tanulságát Vörös György, a Kereskedelmi Marketing tanácsadója.

„Kiálltunk a bolt elé és egy zászlót adtunk át a potenciális vásárlóknak azzal a felkiáltással, hogy mindegyik nyer, ám az ajándékot csak a boltban lehet átvenni. A 41 betérő közül 40-en megadták az adataikat – őket lehet ajánlatokkal keresni később – 12-en pedig vásároltak is” – tette hozzá.

Marketingtippek

„Vajon kígyóznának-e a sorok az Apple boltok előtt egy új termék megjelenésekor, ha ezt marketingkampányban nem jósolnák meg előre?” – tette fel a költői kérdést Jagodics Rita, a Kereskedelmi Marketing vezetője.

Arra hívta fel előadásában a figyelmet, hogy ma már a hirdetés kevés a vevőszerzéshez. Fontos, de nem elég. Stratégia kell, azaz egy jól átgondolt kampány.

Sürgessük a vevőtFogalmazza meg a kampányát így: ajánlatunk csak pár percig érvényes! A sürgetés azonnal hatással van az agy működésére, így rendkívül hatékony módszer.

KérdezzünkNem mindegy hogyan tesszük fel a kérdést. Óriási különbség van a „szeretnél ajándékot” és a „melyik ajándékot választod?” között. Ez utóbbival sokkal hatékonyabb a kampány.

A kevesebb több

A tartalommarketing nem azt jelenti, hogy a vevőnket sokkolnunk kell hosszú, bonyolult és terjengősen megfogalmazott kampányokkal. Legyen érthető és egyszerű a szöveg.

Kommentek

Ártánd, 2014. április 29.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) pénzügyõrei az ártándi határátkelõhely belépési oldalán 2014. április 29-én.
MTI Fotó: Czeglédi ZsoltMűtrágyás áfacsalókra csapott le a NAV
Businessman trying to solve a large maze with a brain illustration2,5 milliárdos uniós program segíti a startupokat