Az egyetem két gépet mutatott be. Az első a D jelű, amely a középtávú forgalmat hivatott ellátni. Ilyen típus jelenleg például a Boeing 737-es számú repülőgépe. A gép alapvetően úgy néz ki, mintha két repülő törzsét ragaszották volna össze, majd ellátták volna szárnyakkal. Az így kialakított géptörzs végében, egymás mellett van a 3 gázturbinás sugárhajtómű. Ez a konstrukció azért hasznos, mert a lapos géptörzs felett ekeletkező, turbulens áramlatokat a hajtóművek leszívják, ezért csökken a gép fogyasztása, hiszen a törzsön is keletkezik felhajtóerő.
A számítások szerint egy utasra vetítve a gép üzemanyag-felhasználása 70, a károsanyag-kibocsátása 75 százalékkal kisebb, mint egy 737-esnek.
A H jelű gép nagy távolságú repülések során képes 350 utast szállítani. A gép csupaszárnyú, azaz a deltaszárnyak és a géptörzs felül egy síkot képeznek. Ennek a konstrukciónak a végében van a égy darab hajtómű, az előbb már ismertetett szívóhatást képezve.