Tech

Egyre inkább kikerülhetetlenné válnak a YouTube-os reklámok

Beata Zawrzel/NurPhoto via Getty Images
Beata Zawrzel/NurPhoto via Getty Images
Újabb eddig népszerű kiskaput zár be végleg a Google.

A jelek arra utalnak, hogy Google minden formában igekszik leszámolni a reklámblokkolókkal – írja a HVG. A keresőóriás videós platformja már tavaly bekeményített azokkal szemben, akik böngészős reklámblokkolóval használták a szolgáltatást, most pedig a még működő alternatív megoldások felé fordult a cég.

Ebbe a csoportba tartoznak az olyan okostelefonos reklámblokkoló alkalmazások is, mint például az AdGuard, amin keresztül úgy nézhetők YouTube-videók, hogy az applikáció „kiszűri” a hirdetéseket.

Ez a megoldás viszont már szembemegy a szolgáltatás aktuális felhasználási feltételeivel, így a felhasználók problémákba ütközhetnek a videók betöltésekor, vagy egy hibaüzenet kíséretében egyáltalán nem láthatják a megtekinteni kívánt tartalmakat.

A megoldás a Google szerint a YouTube Premium, ami a havidíj ellenében – többek között – eltünteti a videók lejátszása közötti és közbeni reklámokat.

Kapcsolódó
Ezért nem működik már a Google kereső népszerű funkciója
Az Európai Unió „tehet róla”, de azért van megoldás.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik