A New York Times értesülései szerint a Netflix közölte a vállalat alkalmazottaival, hogy már év végén bevezethetik a hirdetéses streaming szolgáltatást, amiért a jelenleginél alacsonyabb tarifát kell majd fizetni.
Mint ismert, 200 ezer előfizetővel lett kevesebb előfizetője a Netflixnek az idei első negyedévben, és arra számítanak, hogy további kétmilliót veszítenek a második negyedévben, miközben egyre inkább éleződik a verseny a streaming szolgáltatók között.
Reed Hastings, a Netflix vezérigazgatója áprilisban arról beszélt, nyitottak a hirdetéses formátumra, amivel sokkolták nemcsak az egész iparágat, de a felhasználóikat is, hiszen korábban évekig ellenezték ezt a megoldást.
Hastings a már említett nyilatkozatában azt is mondta, meg kell adni a választás lehetőségét a felhasználóknak, de akkor még egy-két évre tették az új funkció bevezetését.
A bevételt úgy is szeretnék növelni, hogy szigorúbban lépnek fel a jelszómegosztásokkal szemben. Állítólag ezt a hirdetéses verzió megjelenésével egy időben, tehát még idén, az év utolsó negyedévében meg is kezdik. Hogy hogyan, azt egyelőre nem tudni.