Ugyan az idei Tour de France nem Lance Armstrong győzelmével zárult, a sportfenomén szereplése jelentősen növelte a verseny nézettségét. A három év kihagyás után ismét versenybe szálló sztár nemcsak az európai, de a tengerentúli nézők érdeklődését is visszaterelte a háromhetes körverseny felé. Az Egyesült Államokban az ottani televíziós jogokat birtokló Versus kábelcsatorna illetékesei szerint akkora volt az érdeklődés, hogy a nézettség az NHL jégkorongbajnokság döntőjével vetekedett, és az egy évvel korábbi nézettséget 83 százalékkal, de még Armstrong 2005-ös diadalát is 18 százalékkal haladta meg.
Mindezek tükrében nem meglepő, hogy először Armstrong bejelentése látott napvilágot, miszerint jövőre ismét nyeregbe száll, majd néhány nap késéssel arról is beszámolt a sajtó, hogy új szponzor áll mögé. A csapat mögött a RadioShack nevű elektronikai lánc lesz a névadó szponzor, amely a kerékpáros által keltett médiaérdeklődéstől reméli üzleti sikert. Az üzletlánc emellett a rák elleni küzdelemben is élharcos, amelyhez szintén jó reklámarc lehet a betegségből korábban kigyógyult sportoló.