Az évente öt alkalommal megjelenő lap ezentúl a PPH-hoz tartozó Kreatív termékeként jelenik meg, Vándor Ágnes divízióigazgató irányítása alatt.
A 2000 óta megjelenő In-Store Marketing főszerkesztője a továbbiakban is Orbán Ágnes marad, mellette a lap több munkatársa is folytatja a munkát a PPH-nál. A szaklapnál alapvető változások nem lesznek a jövőben, a kiadó portfolióbővítést tervez az In-Store márkához kapcsolódóan. „A jövőben az In-Store Marketingnél is hasonló tartalmi fejlesztéseket tervezünk, mint korábban a Kreatív esetében, így várható a laphoz kapcsolódó új alkalmi kiadványok, mellékletek és események beindítása” – fogalmazott Vándor Ágnes.
Horthy távozása óta pusztuló részek is megújulnak a Gödöllői Királyi Kastély nagy rekonstrukciójában
A közel negyvenmilliárdos projekthez a pénz már rendelkezésre áll, a kastély körüli szorgos munkálatoknak köszönhetően pedig a kivitelezés is a szokásosnál hamarabb indulhat el.
