Az éjszaka közepén jött rá a brit turista, hogy a Booking.com-on foglalt luxusszállása nem létezik

A férfi azt mondja, kétszer is meggondolta magát a foglalás előtt, de mások értékelései meggyőzték.

Egy brit férfi Egyiptomba utazott, ahová még januárban foglalta le a szállását a Pyramids and Sphinx View Hotelbe négy éjszakára, azonban mikor odaért, nyomát sem lelte a szállodának – írta meg a napokban a Daily Mail.

A 43 éves Mark Jeavons éjfél körül érkezett meg Gíza városába, de a megadott címen luxushotel helyett csak egy üres sikátort talált. A taxis segítségével többeket megkérdeztek az utcán, akik azt állították, a keresett szállodának a híréről sem hallottak soha, így az angol tanárként dolgozó férfi kénytelen volt egy másik szállást keríteni magának.

Nem volt semmi a címen. Ez egy hátsó sikátor volt, hotelnek nyoma sem volt. A taxis az utcán kérdezgette az embereket, de senki sem hallott róla. Zátonyra futottam – nem volt ideális

– mesélte Jeavons.

Bár a brit turista kétszer is meggondolta magát, mielőtt lefoglalta volna a piramisokra kilátást hirdető olcsó szállást, végül a több tucatnyi jó vélemény meggyőzte őt – azt viszont csak hazaérve vette észre, hogy a pozitív értékelések mellett rengetegen jelezték, a hely egy átverés, amit nem szabad lefoglalni. Mark Jeavons bejelentést tett a szállást hirdető Booking.com-nál is, ahol elkezdtek vizsgálatot folytatni az ügyben, és a szálloda eltűnt az oldalról.

A férfi a nehézkes indulás és az utolsó pillanatban talált szállás borsos árának ellenére jól érezte magát a nyaraláson, és bejárta a piramisokat, illetve a templomokat.

Nagyobb a szabadság, ha egyedül utazol. Rosszabb lett volna, ha van feleségem és gyerekeim

– állítja az utazási vloggerként is tevékenykedő férfi.

Nemrég a Gazdasági Versenyhivatal rekordbírságot szabott ki a Booking.com-ra, részben a vállalat tavaly nyári kifizetési botrányának következményeként.