A Candy Crush már 5 éve köztünk van, és végre hordhatjuk is

Vagy nem végre. Mindenesetre a világ egyik legaddiktívabb játéka most méregdrága kollekciót rakott össze a Moschinóval.

Milyen szép idők is voltak, amikor az ismerősök Facebookon sorra hívtak meg mindenkit, hogy játsszon végre Candy Crusht. Aztán lehetett ellenállni, de egyszer úgyis beadta a derekát az ember, és cukorkákat pakolgatott egymás mellé, amíg csak volt élete.

Aztán vagy fizetett, vagy leállt. Talán örökre, talán nem. 

Még most is nehéz erről beszélni. De a lényeg, hogy már 5 éve, hogy a Candy Crusht piacra dobta a King, és az évfordulót tisztességesen akarták megünnepelni. Sikerült, ugyanis a cég összeállt a híresen túlzó Moschinóval, közösen terveztek cukorkás fürdőruhát, telefontokot és hátizsákot. A kollekciót a Moschino kreatív igazgatója, Jeremy Scott rakta össze, és pár száz dollárért bárki megveheti a Candy Crush cuccokat.

A táskát például 600 dollárért (~190 ezer forint).

King / Moschino

A fürdőruhát pedig 300 dollárért (~88 ezer forint). A férfiak szerencsésebbek, az ő Candy Crushos gatyájuk 50 dollárral kevesebbe kerül.

King / Moschino

A Moschinótól egyébként nem olyan meglepő ez a vonal, ők tervezték a a szuperpraktikus tisztítószer-alakú iPhone-tokot is.

Moschino

(Mashable)