A Marketing Centrum közleménye szerint Szekeres Imre leginkább azzal nyert, hogy őt érezték többen udvariasabbnak, és csak nagyon kevesen mondták azt, hogy ő volt az agresszívebb. Ugyanakkor Pokorni Zoltánt többen érezték rutinosabb vitázónak, mint Szekeres Imrét, a szellemesség megítélését tekintve pedig döntetlen a meccs.
Az MSZP-támogatók körében 70 százalék szerint Szekeres Imre a győztes, 24 százalékuk szerint döntetlen, és csak 6 százalékuk látta jobbnak a kihívót. A Fidesz-támogatók 65 százaléka viszont Pokorni Zoltánt látta jobbnak, 28 százalékuk szerint döntetlen, és szintén 6 százalékuk látta jobbnak a másik párt képviselőjét.
A választási viták elsődleges tétje azonban a jelenleg még bizonytalanok kegyeinek a megnyerése, és e tekintetben a kormányoldal profitált többet. A bizonytalanok 23 százaléka szerint ugyanis Szekeres Imre nyert, és csak 18 százalékuk szerint Pokorni Zoltán a vita győztese. A bizonytalanok 59 százaléka azonban most sem került közelebb a döntéshez, hiszen nem tudott különbséget tenni a két fél között.
A Marketing Centrum munkatársai a vita másnapján, 2006. március 15-én a délutáni, kora esti órákban összesen 2090 véletlenszerűen felhívott háztartásban készítettek telefoninterjúkat. A Pokorni Zoltán – Szekeres Imre-vita közönségét 430 fő reprezentálja a mintában.