Új értékesítési igazgatót nevezett ki az R-Time, az RTL Magyarország reklámértékesítő háza.
Demeter május elsejétől látja el az R-Time értékesítési tevékenységét, és a televíziós, valamint a digitális területért is ő felel majd.
Az R-Time közleménye megemlíti: a közgazdász végzettségű szakember a digitális világból érkezett a Magyar RTL Televízió Zrt.-hez 2004-ben mint brand manager. A 2005-ben indult R-Time értékesítési csoportvezetője, majd 2008 és 2010 között értékesítési igazgatóként a digitális- és kábelcsatornákért felelt. 2011-ben nevezték ki innovációs és digitális értékesítési igazgatónak. Demeter Zsófia 2017 novembere óta az R-Time innovációs és partnerkapcsolati igazgatója, e pozíciójában elsődleges feladata az AMC és Viacom csatornákkal történő stratégiai kapcsolattartás volt.
Zsófi évtizedes és megkérdőjelezhetetlen szakmai tapasztalata illetve az ehhez társuló gyakorlatias megközelítése alkalmassá teszi, hogy a televíziós és a digitális értékesítési tevékenységünket még sikeresebben tudjuk összehangolni és így egyedülálló módon tudjunk partnereinknek prémium megoldásokat kínálni
– fogalmazott Dudás Gergely, az R-Time ügyvezető igazgatója, az RTL Magyarország kereskedelmi igazgatója.
A távozó Jánosi Péter (Pedro) 2016 őszén lett az R-Time értékesítési igazgatója. Jánosi 2013-tól a Music Televisiont (MTV) is működtető Viacom televíziós vállalatnál volt reklámértékesítési vezető, azt megelőzően az R-time mostani legnagyobb konkurensénél, az Atmediánál volt kereskedelmi igazgató, illetve még korábban a Sanoma Budapestnél (a Central Médiacsoport mai elődjénél) volt magazin-hirdetési igazgató körülbelül két éven át. Azt egyelőre nem közölték, Jánosi Péter merre folytatja karrierjét májustól.
Kiemelt kép: Demeter Zsófia, az R-Time új értékesítési igazgatója 2018 májusától. Fotó: R-Time