Mobil

TV-show lesz a cukorkás mobiljátékból

Horváth Balázs
Horváth Balázs

újságíró. 2016. 10. 19. 13:35

A Candy Crush látványos, interaktív elemekkel tarkított műsort kap. Igen, mi sem tudjuk elképzelni.
Korábban a témában:

A mai nap a furcsa hírekről szól: elsőnek ott volt a szokatlan hibát produkáló iPhone, most meg az a hír járja, hogy egy ismert mobilos játékból faragnak tévéműsort. A CBS lépése egyedülálló, hiszen eddig senkinek sem jutott eszébe, hogy egy másik közegbe emeljen át egy egyszerű, cukorkák tologatásáról szóló játékot.

Cukor túladagolás

Sőt, ha volt bármiféle átjárás a valós (üzleti) élet és a játékok univerzuma között, akkor

az inkább arról szólt, hogy valaki a saját maga, vagy termékei népszerűsítése miatt kezdett bele egy játék lefejlesztésébe.

A CBS terveiről egyelőre nagyon keveset lehet tudni, de azt igen, hogy a műsorban a játékosok a szellemi és fizikai erejüket felhasználva, egy hatalmas interaktív táblán küzdenek meg egymással egy órán át. A Candy Crush lényege, hogy cukorkákat kell megfelelő sorrendbe igazgatni, így ennek fényében most még nehezebb elképzelni, hogy mi sülhet ki ebből.

A játék egyébként nemrég kapta meg a 2000. pályát:

Bárhogyan is alakul, sikeres, lesz vagy sem, az már biztos, hogy a játékot fejlesztő King tetemes licenc díjakat zsebelhet be az együttműködésnek köszönhetően. A cégnek erre elég nagy szüksége is van, mivel az aranytojást tojó tyúk (illetve annak lassan megszámlálhatatlan verziói) már jó ideje nem hoz annyit, mint az aranykorban.

Nem annyira édes már

A Candy Crush a hazai androidos toplista 43. helyét foglalja el, de az amerikai App Store-ben még hátrébb, a 130. helyen tanyázik. Ez önmegában nem jelent nagy problémát, csak azt mutatja, hogy új letöltéseket már nem nagyon szerez a szoftver, de a játékosok havonta így is 18 milliárd (!) menetet tolnak le a cukorkákkal. Ezért nem meglepő, hogy a legtöbb bevétel alapján számoló listán (hazai piac, Android) már 13., az USA-ban pedig a legjobb 10 között van a szintén házon belüli fejlesztés, a Soda Saga társaságában.

A CBS az Egyesült Államokban sugározza majd a műsort, de a Lionsgate segítségével a nemzetközi piacra is eljuthat. Egyelőre elég szkeptikus mindenki a tervekkel kapcsolatban, hiszen senki sem tudja elképzelni, hogy mit lehet kihozni a tarka cukrok világából.

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.