Média

Átalakult a Music FM vezetése

rádió mikrofon on the air
rádió mikrofon on the air

Alaposan megváltozott a Simicska Lajos érdekeltségei között számon tartott Music FM menedzsmentje. Rátkai Mihály marketing és promóciós vezetőként igazolt a rádióhoz, Csepregi Mária pedig kereskedelmi vezetőként irányítja az adó sales csapatát. A Music Killers főszerkesztője, Juhász Gergely zenei vezetőként dolgozik tovább a csatornánál – írja az mmonline.hu.

A szakportál felidézte: Rátkai Mihály karrierje 1988-ban a Danubius rádiónál indult, majd a Sláger Rádióhoz került szerkesztő-riporterként, ezzel párhuzamosan a TV2 Tényeknél is dolgozott szerkesztőként. 1999-tól 2003-ig már a Sláger ügyfélkapcsolati menedzsere, 2004-től a Sláger Rádió megszűnéséig promóciós és rendezvénymenedzser munkakörben dolgozott. 2009-től promóciós és marketingvezetőként a Neo FM-hez igazolt. A Rádió megszűnésével egy időre eltávolodott a rádiós munkáktól, viszont továbbra is különböző rendezvények marketing- és promóciós feladatait látta el.

Csepregi Mária, az új kereskedelmi vezető 2015-óta erősíti a Music FM értékesítői csapatát. Több mint 20 éves sales szakmai karrierje során több médium reklámfelületeinek értékesítését végezte, 1996 és 1998 között a 92.9 Star Rádió és a vidéki rádiók reklámidejének értékesítése volt a feladata, majd a kereskedelmi rádiózás elindulásakor csatlakozott a Sláger Rádió csapatához, ahol 1998-2009 között Key Account Sales Seniorként dolgozott. Ezután került a Neo FM-hez kiemelt ügyfélkapcsolati munkatársként, majd 2012 és 2013 között a Geo Sales&Promo Kft. értékesítési vezetője volt.

Juhász Gergely, aki zenei vezetőként folytatja munkáját, 1997 óta dolgozik rádiós műsorvezetőként. Két és fél évig volt a Sláger Rádió délutáni sávjának házigazdája, utána a hazai VIVA és MTV csatornák zenei osztályát irányította, majd karrierjét a Juventus Rádiónál, és később az országos lefedettségű Neo FM-nél folytatta. 2013 óta főszerkesztője és műsorvezetője a Music Killers című esti élő DJ-show-nak.

A folyamatosan növekvő ügyfélkör minél hatékonyabb kiszolgálása miatt vált szükségessé, hogy a kreatív hirdetési megoldások tervezése és lebonyolítása terén erősítsük csapatunkat

– idézte az mmonline Kiss Anikót, a rádió vezérigazgatóját.

A Music FM az országos közönségmérési adatok alapján a negyedik leghallgatottabb rádió volt, legutóbb 675 ezres közönségtábort mért nekik a Kantar Hoffmann-Mediameter. Budapesten is a negyedik leghallgatottabb volt a rádió, itt naponta 183 ezres közönségtábort ért el idén június és augusztus között.

rádió fotó: thinkstock
Több városban is elnémulhat a Helikon Rádió
A Helikon Rádió alulmaradt a keszthelyi és nagykanizsai helyi rádiós frekvenciáékért a Médiatanács és az Andy Vajnához közeli cégekkel folytatott háborúban.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik