Fargo 2. évad
Média

Újabb szolgáltatóhoz kerül be az AMC

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2015. 12. 16. 12:44

Közel százhúszezer új háztartásban válik elérhetővé az AMC műsora, miután bekerül az Invitel kínálatába is. A cég a lépéssel az induláskori elérésszámát megháromszorozza.

A filmcsatorna műsora az Invitel analóg és digitális kábeltévé, valamint IPTV platformján is megjelenik majd, így 2016. január 4-től közel 2,6 milliós lefedettség mellett lesz elérhető az AMC műsora.

Az AMC egyébként 2016-ban olyan bemutatókat hoz el régi és új nézőinek mint a John le Carré regényéből készülő új The Night Manager című krimisorozat Hugh Laurie főszereplésével, aki a Doktor House-szerep után üldözött nemzetközi fegyverkereskedőként tér vissza a képernyőre. De a jövő évi premierek között szerepel a friss Golden Globe-jelölt Fargo 2. évada – külön öröm, hogy még a premier előtt bejelentették, a Noah Hawley által írt műből a 3. évadot is berendelték. Mindezek mellett az AMC nemrég azt is megerősítette, hogy jövőre folytatja a Fear the Walking Dead sorozatot, a 2. évaddal.

„Az AMC indulásakor magas minőségű tartalmat és mind több világpremiert ígértünk. Nagy örömünkre szolgál, hogy folyamatosan tudjuk teljesíteni az ígéretünket, hiszen minden idők három legnézettebb sorozatpremiere mind az AMC-é, sorrendben ezek a Fear the Walking Dead, a Better Call Saul, és 3. helyre a most is látható Into the Badlands futott be. Büszkék vagyunk rá, hogy az Invitel terjesztésének köszönhetően még több nézőhöz eljutnak a világszínvonalú, nagy érdeklődéssel várt új sorozatok”- nyilatkozta Málnay B. Levente, az AMC Networks International – Central Europe vezérigazgatója az Invitellel kötött megállapodás bejelentésekor.

„Az Invitelnél figyelemmel kísérjük a televíziózás és filmgyártás szempontjából meghatározó tengerentúli és európai tévépiacok alakulását, hiszen az ott zajló folyamatok előbb-utóbb hazánkban is megjelennek. A fokozatosan itthon is érzékelhető trendek mellett saját felméréseink, és az előfizetői igények, elvárások mentén alakítjuk szolgáltatáskínálatunkat. Azt látjuk, hogy a televíziózás újabb aranykorát éli, minőségi szériák kerülnek ki a stúdiókból, és elismert filmsztárok adják nevüket egy-egy produkcióhoz. Ezzel párhuzamosan saját ügyfélkörünkben is azt tapasztaljuk, hogy egyre inkább trenddé válik a tudatosabb tartalomfogyasztás és kialakulóban van egy olyan fogyasztói réteg, akik számára a sorozatok a legfontosabbak. Rájuk is gondolva bővítettük csatornakínálatunkat az AMC-vel” – ezt már Langsteiner Marianne, az Invitel lakossági és kisvállalati vezérigazgató-helyettese mondta.

Kódolatlan időszakkal vezetik be a csatornát

Bár az AMC csatorna hivatalosan csak január 4-től lesz érhető el az Invitel csatornakínálatában, a Családi és az Extra csomaggal rendelkező analóg és digitális kábeltévé, valamint IPTV előfizetők részére, a közeledő ünnepek alkalmából viszont december 19-től a szolgáltató digitális kábeltévé és IPTV platformján minden ügyfél élvezheti a csatorna műsorát a január 3-ig tartó nyitott, vagyis kódolatlan időszakban. A különleges, ünnepi meglepetésnek szánt időszak alatt folytatódik az Into the Badlands sorozat, amely kétségkívül hiányt pótol azzal, hogy lenyűgöző látványvilágával visszaköltözteti a televíziók képernyőire a harcművészetet. A  jövőben játszódó sorozat egyik hálás szerepét, egyben kegyetlen zsarnokát a magyar származású Marton Csokas alakítja.

Az Into the Badlands az Egyesült Államokban rekord nézettséggel indult, és a hazai nézők is kitüntették figyelmükkel: a sorozat az AMC legsikeresebb premierje lett Magyarországon. Ezzel az AMC-t a kábelcsatornák közti rangsorban a 8. helyre emelte a Nielsen közönségmérés, 2015. január-november adata alapján.

(Képünkön a Fargo 2. évadának egyik jelenete látható.)

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.