Üzleti tippek

Kik kaphatják idén a marketing Oscar-t?

A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén hatodik alkalommal hirdette meg a hatékony kampányok versenyét, az EFFIE-t, amely a marketingkommunikációs iparág egyik megmérettetése. Az EFFIE olyan szakmai elismerés, amely az eredményességet, az üzleti sikert díjazza.

Ebben az évben 84 pályamű közül 36 kampány jutott a döntőbe, közülük derül ki a díjátadó gálaesten, hogy ki nyeri az Arany-, Ezüst-, Bronz-Effie-t, valamint a Platina díjat – tájékoztatták lapunkat a szervezők.

A május végéig beérkezett 84 pályamű értékelésénél döntő szerepe volt a hatékonyság bizonyításának: az adott piaci helyzet megfelelően ismertetni, az adatokat, információkat megfelelő minőségben és mélységben kellett a pályázatokban rendelkezésre bocsátani.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik