Az Avantgarde meghívásos tenderen nyerte el a megbízást, amelynek első állomásaként újévi háttérbeszélgetés keretében „Lencselevest” szolgáltak fel a szakújságíróknak.
A Hoya 40%-os piaci részesedéssel rendelkezik a szemüveglencsék hazai piacán. „A magyar népesség 50%-a szorul látáskorrekcióra. Ebből a többség szemüveglencsén keresztül szemléli a világot, mégsem tudunk a lencsékről szinte semmit. Ezen kívánunk változtatni.” – mondta Császi Dóra, az Avantgarde Business Communications részlegének igazgatója. Az Avantgarde feladata lesz a japán technológián alapuló lencsegyártás hátterének, a fejlesztéseknek, a szemüveglencse trendeknek és divatoknak folyamatos megismertetése a nagyközönséggel.
Nem játékostemető, de nem is ugródeszka: jó döntés volt-e Sallai Rolandtól a Galatasaray?
Megoszlanak a vélemények arról, hogy a magyar válogatott egyik kulcsemberének átigazolása előrelépés-e a karrierjében, annyi viszont bizonyos, hogy mostantól Európa egyik legfanatikusabb közönsége előtt sztárokkal játszhat együtt hétről hétre, és trófeákra hajthat a csapatával.