Az Avantgarde meghívásos tenderen nyerte el a megbízást, amelynek első állomásaként újévi háttérbeszélgetés keretében „Lencselevest” szolgáltak fel a szakújságíróknak.
A Hoya 40%-os piaci részesedéssel rendelkezik a szemüveglencsék hazai piacán. „A magyar népesség 50%-a szorul látáskorrekcióra. Ebből a többség szemüveglencsén keresztül szemléli a világot, mégsem tudunk a lencsékről szinte semmit. Ezen kívánunk változtatni.” – mondta Császi Dóra, az Avantgarde Business Communications részlegének igazgatója. Az Avantgarde feladata lesz a japán technológián alapuló lencsegyártás hátterének, a fejlesztéseknek, a szemüveglencse trendeknek és divatoknak folyamatos megismertetése a nagyközönséggel.
Heroikus szlovénveréssel feljutott az A csoportba a hokiválogatott
Bálizs fantasztikus bravúrjaival és óriási csapatmunkával 2-1-re verte a magyar jégkorong-válogatott a nagy mumus Szlovéniát a divízió I/A-s világbajnokságon, és ezzel feljutott az A csoportba.