Magyarországot Szentesi Zoltán, a Musashi Hungary Kft. gyártási vezetője képviseli, aki elmondta: Az oly sokáig a világtól elzárt Japán most nemcsak megengedi, hanem kifejezetten ösztönzi a kirobbanó fejlődésüket vizsgálni szándékozóknak, hogy megismerjék és hasznosítsák a náluk már honos gyártási és vezetési módszereket. A jelentkezőknél előnynek számított a japán kötődés, ezért is esett a választás a magyarországi Musashi alkalmazottjára. A tíz napos tréning alatt a nemzetközi csapatot Tokio, Nagoya és Kioto világcégei, autógyártók légtechnikai, vegyipari és elektronikai cégei látják vendégül, ahol a résztvevők bepillantást nyerhetnek a legmodernebb japán technológiák és minőségellenőrzési módszerek rejtelmeibe, egyebek között az úgynevezett Toyota Gyártási Rendszerbe (TPS). Ennek lényege, hogy a legkisebb ráfordítással a legnagyobb hatékonyságot és a legjobb minőséget érhessék el.
Rákattant a streaming a divattervezőkre, és ez nem véletlen
Balenciaga, Dior, Lagerfeld – nem a párizsi Champs-Élysées-n sorakozó üzleteket soroljuk, hanem az első félév streamingkínálatát. Miért kell ennyi divattervezős tartalom, és hogyan pörgette ezt fel a streaming?