A tender nyertese várhatóan már az év második felében megkezdheti az új kisáru-szállítók, kis- és közepes tehergépkocsik és motorkerékpárok szállítását.
A Magyar Posta Rt. hároméves programban fiatalítja a 3800 járműből álló, 5 éves átlagéletkorú tehergépjármű-parkját, korszerűsíti a szállítási feltételeket és csökkenti az üzemeltetési költségeket.
A közlemény szerint az állami társaság a 2004-et megelőző években nem vásárolt kis- és közepes tehergépjárműveket. Az elöregedett flotta üzemeltetése nemcsak balesetveszélyes, de drága is, tavaly 1,5 milliárd forintnál többet kellett javításra költeni. Az új autók üzembe állításával a cég közel ugyanennyi pénzt takaríthat meg éves szinten.
A posta autói évente mintegy 80 millió kilométert tesznek meg a magyar utakon, így fontos a járművek környezetbarát és biztonságos üzemeltetése, ezért valamennyi járművet korszerű, üzemanyag-takarékos és környezetkímélő motorral látják majd el.
Rákattant a streaming a divattervezőkre, és ez nem véletlen
Balenciaga, Dior, Lagerfeld – nem a párizsi Champs-Élysées-n sorakozó üzleteket soroljuk, hanem az első félév streamingkínálatát. Miért kell ennyi divattervezős tartalom, és hogyan pörgette ezt fel a streaming?