A múlt hét a videojátékokról szólt, és volt is mire figyelni, hiszen a Microsoft lerántotta a leplet az új Xboxról, kiderült, hogy a The Elder Scrolls V: Skyrim-ből is készül VR-változat, illetve kaptunk jó néhány előzetest, amik alapján nagyjából már látjuk, hogy mivel fogunk játszani az elkövetkezendő egy évben.
Ha a nézőszámot vesszük figyelembe, akkor a legnagyobb érdeklődésre az ősszel érkező Star Wars: Battlefront II tarthat számot, hiszen az E3 expó ideje alatt nem kevesebb, mint 7,9 milliószor játszották le a második hivatalos videót a YouTube-on.
Szép eredmény, de még ennél is szebb a második helyezett Super Mario Odyssey 5,5 milliós megtekintése, amit a Nintendo új játéka három nap alatt szedett össze, míg a Battlefront II egy hét alatt ért a 8 millió közelébe (amit azóta bőven meg is haladt, hiszen a lenti adatok a múlt pénteki eredményt tükrözik).
A tíz legnézettebb videó között főleg folytatások szerepelnek, de annak kifejezetten örülünk, hogy a harmadik helyet a PlayStation 4 exkluzív Spider-Man szerezte meg, hiszen a Sony tényleg egy elképesztően látványos egyveleggel ajándékozta meg az érdeklődőket, ami egy átlagon felüli pókemberes videojáték képét vetíti előre.
A 2017-ES E3 LEGNÉZETTEBB VIDEÓI:
- Star Wars Battlefront II – 7,9 millió megtekintés
- Super Mario Odyssey – 5,5 millió megtekintés
- Spider-Man – 4,5 millió megtekintés
- FIFA 18 – The Journey: Hunter Returns – 4 millió megtekintés
- Need for Speed Payback – 3,4 millió megtekintés
- Call of Duty: WWII Multiplayer Reveal – 3,3 millió megtekintés
- Forza Motorsport 7 – 3,1 millió megtekintés
- Mario + Rabbids Kingdom Battle – 3 millió megtekintés
- South Park: The Fractured But Whole – 2,7 millió megtekintés
- Assassin’s Creed Origins – 2,6 millió megtekintés