És ebből kiindulva teljesen logikus, hogy az ember – ha egyszer nem érte el a tárcsázott számot – mondandóját röviden megfogalmazza és saját elérhetőségét hátrahagyva visszahívást kér. Persze, mint minden technológiával, abban a korban sem csak erre a száraz feladatra használták ezt a találmányt.
Az a kor, bármennyire is fáj egyeseknek, elmúlt már; mindenkinek van mobiltelefon és a telefonálók nagy részénél valószínűleg internet is van. Tehát logikusabb lenne e-mailt vagy sms-t küldeni, nem? De. De vannak azok a helyzetek, amikor igenis megérheti kihasználni, hogy a technológia még mindig létezik.
Az emberek naponta több tucat vagy akár több száz e-mailt, facebook és iwiw levelet kapnak, vagyis az az egyetlen levél, amit mi küldünk, könnyen elkallódhat. Ráadásul – szemben az sms-sel vagy az e-maillel, vagy bármely más leírt üzenettel szemben – a hangpostánál a fogadó félnek nincs lehetősége átugrani bekezdésnyi részeket. Vagy végighallgatja az egészet, vagy az egészet ugornia kell. Emellett sokkal személyesebb, mint egy gépet üzenet – mondhatni a telekommunikáció kézzel írott levele.
Persze azt is tudni kell, hogy az emberek nagy részénél – mivel valóban egy gyakorlatilag használaton kívüli technológia – nincs beállítva a hangposta fiók. Vagyis könnyen előfordulhat, hogy elmondott üzenetünket soha senki nem fogja hallani.
AJÁNLOTT LINKEK:
További részletek – angolul (Gizmodo)