2017-hez hasonlóan tavaly is 16-an dolgoztak a cégnél, a személyi jellegű ráfordítások (azaz a bérköltség, egyéb kifizetések és járulékok) mindkét évben kicsivel maradtak csak el az 50 millió forinttól. De míg 2017-ben 534 millió forintos árbevételt termelt a Frizbi, addig tavaly 873 millió forintra duzzadt a forgalma. A celeb műsorgyártó cége adófizetés után 38,9 millió forint nyereséget hozott, ami alapvetően a pénzügyi műveletekből jött be.
Hajdú Péter másik cége, a DNH Invest a 2017-es évhez hasonlóan tavaly is hatmilliós bevételt hozott, amiből 2018-ban 2,3 milliós eredményre futotta. Az indulása óta nullás árbevétellel működő Spiegel Invest Kft. 2018-as mérlege még nem érkezett be.
Hajdú ATV-vel kötött szerződése tavaly júniusban járt le, akkor volt látható az utolsó Frizbi adás a csatornán. A tévés többi között az RTL Klubbal is dolgozott tavaly, például a Wossala Rozina nevéhez fűződő Profi a konyhámban produkción.