A Sainsbury’s üzletek polcain áprilisban jelent meg a Pitchers, amelynek fogyasztását limonádéval keverve és gyümölccsel megbolondítva javasolta a vásárlóknak az új termék reklámja, éppen úgy, ahogy a Pimm’s No.1-t hagyományosan isszák. A Diageo ellenérzéseit tovább fokozta, hogy a Pitchers palackja megszólalásig hasonlít a Pimm’s üvegjére: mindkettő hasonló formájú, a márkák neveit ugyanolyan betűtípussal és színnel nyomták, ráadásul még az aranyszínű logók is ugyanúgy helyezkednek el a két címkén.
A Diageo fontmilliókat költött az utóbbi években a Pimm’s népszerűsítésére, aminek a Sainsbury’s most azzal próbál keresztbe tenni, hogy olcsóbbnak és az ízteszteken jobban teljesítőnek hirdeti új termékét a márkás vetélytársénál.
A többek között a Guiness, Johnnie Walker vagy Smirnoff márkákat is forgalmazó Diageo jogi lépéseket fontolgat, annak ellenére, hogy nem túl szerencsés szembemenni az ország egyik legnagyobb kereskedelmi láncával, pláne úgy, hogy az a cég egyik fő ügyfele is. A Sainsbury’s képviselője azt nyilatkozta, hogy készek megvédeni új márkájukat a törvény előtt is.