Gazdaság

Mi lenne, ha többet nem kéne boltban venned a tampont?

Korábban a témában:

A UPC Business Tuning Show különdíjasa lett idén az Innovativy Kft. Periodbox nevű előfizetéses szolgáltatása, ami a PMS-től (menstruáció előtti tünet együttes) szenvedő, nehezebb napjaikat élő nőknek jelenthet egy kis segítséget. A teljesen reális alapkoncepció ugyanis az, hogy az éppen menstruáció előtt álló, vagy első-második napját taposó nő nem akar drogériába rohangálni tamponokért, ha nem muszáj, ráadásul a hangulati hullámvölgyek alatt egy kis kényeztetés is jól jön neki – a Periodbox mindkét szituációra ajánl megoldást.

Ha belegondolunk, mi kell egy ösztrogén- és progeszteronhiányban szenvedő, éppen a menstruációja előtt álló nőnek, akkor két dolog ugrik be azonnal: ízlésének megfelelő tampon vagy betét, valamint egy kis kényeztetés, hogy könnyebb legyen átvészelni a jelentős hangulatingadozással is járó napokat. A Periodbox dobozaiban mindkettőt megtaláljuk, plusz előny, hogy házhoz is jön a csomagocska, így tényleg ki se kell tenni a lábunkat a lakásból, ha nem akarjuk.

A Periodbox egy előfizetéses szolgáltatás, ha valaki egyszer kifizeti a díjat, a csomag minden hónapban, az előre meghatározott napon megérkezik a szállítási címre. Itthon ez nem egy megszokott vásárlási módszer, de külföldön már jól működik

– mondta el a 24.hu-nak Hudák Tibor, a Periodbox társalapítója.

Ezért olyan kényelmes a termék, megkönnyíti a hölgyek életét a menstruáció időszaka alatt, hiszen nem kell kimozdulniuk a nehéz napokon, hogy a szükséges termékeket megkapják.

Itthon az ehhez hasonló előfizetéses szolgáltatások még gyerekcipőben járnak, külföldön viszont külön ebben a témában is többféle terméket találhatunk, amelyek a legszükségesebb termékektől kezdve a teljes luxus csomagokig mindenféle lehetőséget kínálnak annak, aki tényleg nem akar minden hónapban a női termékek bevásárlásával foglalkozni.

A Periodbox az első ilyen itthoni szolgáltatás, és rögtön két csomagot is kínál az előfizetőknek: a nagyobb 7990 forintba, a kisebb pedig 4990 forintba kerül. Mindegyik nagyjából ugyanolyan termékeket tartalmaz: higiéniai termékeket, nedves törlőkendőt, testápoló termékeket, édességeket, és egyéb, változó termékeket még mellé – persze a drágább változatban alapvetően több termék van, mint az olcsóbban. Mindegyik kategóriás Periodboxba a legszükségesebbek mellett minden hónapban belecsempésznek egy kis meglepetést is, ami könnyebbé teszi azokat a bizonyos piros betűs napokat.

„Az előfizetés az első megrendeléstől él, és egészen addig tart, amíg valaki vissza nem vonja az előfizetését. Minden hónap harmincadik napján automatikusan levonjuk a havi összeget a számláról, így ezzel sem kell foglalkoznia az előfizetőnek” – magyarázta Hudák.

A terméket 2019 februárjában dobták piacra, de már most megkapta a UPC Business Tuning Show 2019 egyik különdíját. Az ezzel járó összeget a Periodbox fejlesztésére kívánják költeni. „A digitalizáció nagyon fontos számunkra, hiszen az előfizetőinket csak online tudjuk elérni, az egész szolgáltatás a weben keresztül zajlik. Éppen ezért a weboldalunk fejlesztésére fogunk a közeljövőben koncentrálni” – mondta Hudák. „Egy hatékony és újszerű webes alkalmazás kifejlesztésében gondolkozunk, hiszen itthon nem egy bevett szokás ehhez hasonló termékekre előfizetni, egy ügyes weboldal nagyon fellendítheti az üzletet. Ezek a rövid távú, legfontosabb céljaink. A hosszú távú célok között pedig szerepel majd egy mobilos alkalmazás lefejlesztése is, de először szeretnénk a webes felülettel foglalkozni.”

A Periodbox garanciát is vállal arra, ha valaki nem elégedett a termékkel: ha az első doboz csalódást okoz az előfizetőnek, visszaküldheti azt, és visszakapja a rá elköltött pénzt is.

A csomagok egyelőre még limitált mennyiségben állnak rendelkezésre, de ahogy nő az előfizetői kör, úgy növekszik majd vele a Periodbox is – ehhez pedig a UPC elismerése nagyban hozzájárulhat.

Szponzorált tartalom

A UPC Magyarország által meghirdetett Nagy Tuning Show-n olyan vállalkozásokat díjaztak, amelyek ötletes megoldásaikkal példát mutathatnak a többségnek, hogyan válhatnak még sikeresebbé a digitalizáció segítségével. A cikk a UPC támogatásával készült.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Creative Worker. Listen Music. Working. Ideas. Light Bulb. Glasses. Laptop. Comfortable. Project. Sit. Brainstorm. Young Guy. Businessman. Work. Office. Businesspeople. Workplace. Inspiration.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.