Azok, akik elektronikusan ügyfélkapun keresztül adtak bevallást a hibajavításról is elektronikusan kapnak értesítést. A hagyományosan papíralapon bevallást beküldők a hibajavításra felhívó levelet postán kapják meg. Fontos, hogy aki értesítést kapott, az minél előbb javítsa az adóbevallását, mert a kiutalási határidő – ha adóvisszaigénylése van – a javítás időpontjától számít. Akiknek a 2012. évi személyijövedelemadó-bevallásuk hibás, a javításig nem kaphatnak jövedelemigazolást. Ezen túl 1+1%-os, és önkénes kölcsönös biztosító pénztárak javára történő rendelkezéseik sem teljesíthetőek.
A NAV a hibás bevallások javítására többféle lehetőséget is biztosít. A bevallás személyesen, a kijelölt ügyfélszolgálatainkon, ügyfélfogadási időben ügyintézőink segítségével javítható. Írásban, levélben is lehet bevallást javítani, ebben az esetben fel kell tüntetni az adóazonosító számot.
telefonos regisztrációs kód. Az ehhez szükséges „TEL” jelű nyomtatvány a NAV honlapjáról tölthető le. Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer (ÜCC) csak akkor lesz használható, ha az adózó postai küldeményként vagy ügyfélkapus igénylés esetén tárhelyére megkapta a regisztrációs kódot. A telefonos szolgáltatás adófolyószámla egyeztetésére, adóalanynyilvántartási ügyekre, adó- és jövedelemigazolás igénylésére és megkezdett revízióval kapcsolatos tájékoztatásra is szolgál.