2010 júliusában Shopping.hu néven új online divatmédiumot indított az OANDER Media. Az oldal célja, hogy az itthon elérhető divat- és szépségápolási termékkínálat bemutatásán keresztül elősegítse a fiatal nők és férfiak vásárlási döntéseit. A site gerincét egy folyamatosan frissülő interaktív divatkatalógus alkotja, amelyhez szerkesztőségi divat-összeállítások, márkakollekciók, aktuális vásárlási akciók, valamint praktikus öltözködési tanácsokkal szolgáló cikkek kapcsolódnak. A felhasználók a Shopping.hu-n online kívánságlistát szerkeszthetnek maguknak, amelybe az oldalon talált termékeket egy kattintással elmenthetik, rendszerezhetik.
A site-on minden divat- és szépségápolási márka saját márkaoldalt kap. Ezenkívül webshopok termékei is megjelennek. A Shopping.hu üzletpolitikája szerint az oldalon valamennyi divatmárka és forgalmazó számára díjmentes megjelenési lehetőséget biztosít termékei bemutatásához.
A Shopping.hu kiemelt törekvése, hogy számos külföldön sikeres modellt követve saját gyártású tartalmai mellett összegyűjtse és bemutassa más divatoldalak és blogok minőségi tartalmait, így állandó divatszemléje keretében azokat rendszeresen kiajánlja saját felületén is az olvasóknak. A Shopping.hu emellett partnerprogramot hirdet feltörekvő divatbloggerek számára abból a célból, hogy velük együttműködve egy átfogó divattartalmi hálózatot építsen ki. Az oldal nem kíván sem a glossy lapok, sem azok online kiadásainak konkurenseként fellépni: termékinformációs aggregátorként a már piacon lévő számos médium együttműködő kiegészítőjeként pozícionálja magát.
A site hatfős szerkesztőségi csapatának főszerkesztői feladatait Bujdosó Bianka, az OurFashion blog alapítója végzi. A Shopping.hu kiadója, az OANDER Media Kft. az elmúlt években számos webes médiafejlesztési projektben működött közre tervezőként és tanácsadóként. A Shopping.hu a vállalat első teljesen saját fejlesztésű és üzemeltetésű médiafelülete.