Sándor Imre PR-díj
Média

Megint megmérettetnek a pr-esek

24.hu
24.hu

2017. 09. 06. 11:55

Korábban a témában:

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) idén is meghirdette a PR-szakma egyik elméleti megalapozójáról, Sándor Imréről elnevezett díját, mellyel 2012 óta részesíti elismerésben a szakmai szervezet a legjobbnak ítélt PR-munkákat, és amellyel a cél a szakmában dolgozók ösztönzése az egyre magasabb szakmai színvonal elérésére. A díj a szakmai zsűri által legjobbnak ítélt pályázatokat – hírnévmenedzsmentmunkákat és kampányokat – ismeri el anélkül, hogy különböző pályamunkák között abszolút rangsor felállítására törekedne.

Visszaütött a gyűlöletkampány
Csúnya pofára esés lett a Bell Pottinger és a Gupta-csoport ügyének vége, miután a nevüket összefüggésbe hozták egy rasszistának minősített dél-afrikai gyűlöletkampánnyal, a Bell Pottinger kommunikációs ügynökséget ugyanis 1936 óta példa nélküli módon jogerősen kizárták a PRCA nevű nagy brit kommunikációs szövetségből. Az eset után a kommunikációs iparág megtisztulását várják.

Az eredetileg pr-ügynökségek számára kiírt versenyben az elmúlt 5 év alatt mintegy 85 pályamunkával pályáztak. Az MPRSZ szerint a díj egyre növekvő sikerét mutatja, hogy míg az első évben 5 ügynökség 11 pályázattal indult a megmérettetésért, addig a tavalyi évben már 15 pályázó 24 projekttel szeretett volna bekerülni a Sándor Imre PR-Díj nyerteseinek sorába. A Sándor Imre PR-Díjat eddig egyébként összesen 33 ügynökségi-, vagy vállalati pr-megoldás érdemelte ki.

A Sándor Imre PR-Díj pályázaton elért helyezések beleszámítanak a Kreatív magazin által minden évben összeállított PR Toplista rangsorának meghatározásába. A PR Toplistát a Kreatív magazin a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) pr-tagozatának szakmai támogatásával állítja össze.

Az idei Sándor Imre pályázatra 2017. szeptember 15-ig lehet nevezni, az ide kattintva elérhető pályázati kiírásnak megfelelő formában.

(Frissítés: a határidőt cikkünk megjelenését követően egy héttel kitolták, így szeptember 22-ig várják a jelentkezéseket.)

Pályázható kategóriák:

  • hírnévmenedzsment
  • kommunikációs kampányok

A díjakat novemberben, az MPRSZ PR Kávéházi Estjén, ünnepélyes keretek között osztják ki – derül ki az MPRSZ-től kapott információkból.

A tavalyi évi díjazottakról itt írtunk.

Sándor Imre PR-díj 2016
Átadták a Sándor Imre PR-Díjakat
Öt pályázat érdemelte ki idén a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) díját.

Az 1933-ban született Sándor Imre a hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozója, professzor emeritus, a Corvinus Egyetem Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékének korábbi vezetője éppen tíz évvel ezelőtt, 2007-ben hunyt el. A róla elnevezett pályázaton minden olyan, Magyarországon bejegyzett PR ügynökség és vállalat elindulhat, mely 2016. szeptember 1. és 2017. augusztus 31. között a pályázati kiírásnak megfelelő munkát végzett. Az MPRSZ nem fogad el politikai és/vagy pártokhoz kötődő kampányokat, valamint vallási tárgyú, vagy egyház(ak)hoz kötött pályamunkákat sem – kivéve a kifejezetten társadalmi jellegű, jótékonysági, katasztrófakár-enyhítési, és kisebbségi felzárkóztató PR kommunikációs kampányokat.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Brüsszel, 2013. március 14.
Martin Schulz, az Európai Parlament német elnöke (b) és Angela Merkel német kancellár beszélget az Európai Unió kétnapos csúcstalálkozójának első napján Brüsszelben 2013. március 14-én. (MTI/EPA/Olivier Hoslet)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.