Média

Az IAB-nál is Kassai vette át Vándor helyét

Kassai Péter
Kassai Péter

Kassai Péter lett a Programmatic munkacsoport vezetője az IAB Hungary internetes reklámszakmai szervezetnél – derül ki az IAB Hungary blogjából.

Kassai a programmatic területről más szakmai irányba, a Spéder Zoltán érdekeltségébe tartozó CEMP-hez továbblépő Vándor Attilát váltja az IAB Hungary egyik legaktívabb munkacsoportja élén.

Vándor Attila
A HOPPex volt igazgatója a CEMP-hez igazolt
Több jelentős internetes médium fejlesztésért is Vándor Attila, a HOPPex programmatic piactér volt ügyvezetője felel majd.

Az IAB Hugary pályázati úton kereste a munkacsoport új vezetőjét, így esett a választás Kassaira. Egyébként Kassai vette át néhány hónapja Vándor Attilától a HOPPex nevű, jelenleg 11 magyarországi tartalomszolgáltató hirdetési felületeit értékesíti prémium programozott programozott piactér ügyvezetői feladatait is.

Kassai Péter, a HOPPex új ügyvezetője 2017. április 24-től
Új vezető a HOPPex élén
A jövő héttől új ügyvezető irányítja a legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit programozott piacterén értékesítő HOPPex Kft.-t.

Kassai Péter ügynökségi tapasztalattal érkezett a CEMP Sales House-hoz, 2016-tól RTB (real-time-bidding, azaz valós idejű licit) managerként ő felelt a cégcsoport programmatic tevékenységének operatív megvalósításáért. Emellett az IAB Programmatic Munkacsoportjának tagjaként jelentős részt vállalt a piaci szereplők edukálását célzó Programmatic Kisokos kidolgozásában is.

Nagyon örülök, hogy egy ennyire aktív, kiemelkedő szakembereket tömörítő munkacsoport tagja lehetek, és külön megtiszteltetés hogy mostantól vezethetem is őket. Egy évvel ezelőtti megalakulásunk óta nagyon sok sikeres projektet tudhatunk a magunkénak. Szeretném, ha ez a tendencia a jövőben is így maradna. Rengeteg izgalmas projekten dolgozunk jelenleg is, melyből néhányról hamarosan leránthatjuk a leplet. Emellett az újjáalakult IAB Elnökség ‘régi-új’ missziója nyomán szeretnénk elősegíteni az egész hazai piac fejlődését

– idézik a kinevezés kapcsán Kassait az IAB Hungary blogban.

Az IAB Hungary nemrégiben új elnököt és elnökséget is választott.

Sopov István, Adaptive Media, az IAB Hungary új elnöke
Megvan az IAB Hungary új elnöke és elnöksége
Sopov Istvánt választotta elnökké a legnagyobb hazai digitális reklámszakmai szervezet tisztújító taggyűlése. Új elnökségi tagokat is választottak.

Az IAB Hungary a Magyar Reklámszövetség keretein belül 2008 novemberében létrejött szakmai szervezet, mely a nemzetközi Interactive Advertising Bureau (IAB) hazai képviselője, az IAB Europe tagja. A szervezetet 46 cég alapította, köztük ügynökségek, kiadók, kutatócégek, hirdetők és egyéb az online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégek. A szervezetnek jelenleg 79 tagja van. A szervezet célja az online, interaktív, digitális marketing és reklámeszközök és megoldások ismertségének, használatának és elfogadottságának növelése, a digitális marketing iparág fejlesztése, a digitális média további erősítése, szakmai érdekképviselet és érdekérvényesítés hazai és nemzetközi fórumokon, üzleti, társadalmi és kormányzati szervezetekben, illetve egy iparági „közös hang” megteremtése, a piaci szereplők, szakmai szervezetek, szakmai sajtó, szakhatóságok irányába való folyamatos, hiteles kommunikáció.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik